Fixa och dona

Nu är det färdigstädat och diskat. bara att vika tvätt och sen hänga den tvätt som är i maskinen kvar.

Måste göra i ordning middagen också direkt efter lunch. Tar det när Alvin sover. Sen ska jag iväg på föräldragrupp och min syster A kommer hit.

Var med syster A igår medan Alvin var på dagis och var iväg till Kinna och lunchade och fixade ögonbrynen :-9 det var på tiden! Lite finare med noppade färgade bryn än stora vita buskar ;-) lite får man ju försöka hålla ordning på sig även under graviditeten även om jag har svårt för det. Släpper gärna hela den biten :-p

Nepp vika tvätt var det...

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vet inte om du sett detta.. www.babykungen.se kolla på startsidan, kan ju vara så att det bara jag som missat eller glömt bort om du nämnt det tidigare i bloggen. ;)

2009-06-03 @ 22:23:35
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Beckah



japp, vet :-) jag har gett min tillåtelse å så :-)

2009-06-03 @ 22:29:34


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback