Synd om mig...

Ja nu är det faktiskt synd om mig :-(

Efter en lång dag på Borås Djurpark har jag ont i varje millimeter av kroppen. Fötterna är svullna och förvärkarna har kommit hela tiden hela dagen. Skitjobbigt är det att vara ute och röra på sig.

Det var dock väldigt trevligt att komma iväg och jag fick till mängder av foton (återkommer till detta) och sen åkte vi in till stan och  gick och käkade på restaurang ;-) vår vanliga Thairestaurang med deras goda buffé.

I bilen på väg hem kommer jag på att jag ska kolla igenom fotona. Jättefina bilder men så plötsligt tar batteriet slut. Byter batteri och startar igen men JAHA! "Kortet är inte formaterat" står det i displayen och inget funkar. Varken att titta eller föra över bilderna till datorn.

Jag har ingen kortläsare i datorn och ingen extren heller. Iaf inte till XD-kort, bara till SD-kort. Så jag kan inte testa om det funkar heller :-(

Mina bilder! Mina 350 bilder!!! :-( :-( :-( åsså ont på det! och inget godis att tröstäta ens.


Kommentarer
Postat av: Madeléne

Finns billiga kortläsare som man köper till datorn, tror dom ligger på mellan 200-300kronor bara. Så kan du få in dom på datorn:) På nyare datorer så finns även kortläsareinbyggt i datorn.

2009-07-17 @ 01:51:49
URL: http://whoismadelene.blogg.se/
Postat av: Sandra

Neeeeee va trist! Ja, då är det faktiskt synd om dig!

2009-07-17 @ 09:53:53
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej, jag har drabbats av ett liknande problem med min kamera, och jag har kortläsare, men var inte mer hjälpt av det, den hittade inte ens kortet. Så jag fick köra ett recoveryprogram för att få mina bilder, och genom det fick jag ut bilder från från kortet som var flera år, som bonus. Tyvärr blev inte kvaliten på bilderna så bra, så jag skulle nog om jag var du lämna in minneskortet till någon som höll på med sånt där med hopp om att de har bättre grejer och program.

2009-07-17 @ 23:51:20


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback