Räknare från Susnet

Ärligt talat alltså men hur B är dessa räknare egentligen?

Har tänkt på det nu på sista tiden att susneträknaren som jag har i kanten på bloggen visar ju helt åt skogen fel när jag jämför med den inbyggda på  blogg.se!

Nu tex står det att jag idag haft 363 unika besökare enligt Susnet. Tog och jämförde med den riktiga på blogg.se och den säger 821 unika besök och 1234 sidvisningar. Snacka om skillnad!

Eller har jag missat något? Räknar de olika saker?


Känner någon till en mer pålitlig räknare man kan lägga i bloggkanten?




Skärmdump från den riktiga räknaren på blogg.se


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag märkte med detta så tog bort min räknare för ett tag sen. :)

2009-07-22 @ 09:38:20
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback