Uppdatering

Senaste veckan har jag verkligen varit helt off ...orkar ingenting och känner mig deppig. Inte deprimerad men deppig.

Inskolning för Alvin på torsdagen coh sedan tog jag honom till tandläkaren på fredagen för hans allra första besök där. Lite info och fick en tandborste. Missade inskolning den dagen då det var samma tid som tandläkarbesöket (egentligen tandhygienistbesöket).

Mathias kom hem i torsdags och blev plötsligt supersjuk och har varit det sen dess. Influensa.

Helgen har varit lugn, tråkig rent av och hemmet står och förfaller, disken samlas och damråttorna förökar sig. Ingen energi och ingen motivation.

Äntligen måndag igår, lite inskolning med Alvin mellan 9-10, sen kom vi hem och PANG en halvtimme senare blev Alvin plötsligt jättedålig med 39 graders feber. Han bodde i min famn hela dagen igår. En liten stund gick han ner på golvet när febern var lite lägre men mest satt han hos mig och gnällde.

Idag fick han Ipren ganska snart efter uppstigandet så han är okej nu iallafall, lägre feber och så är han på golvet, snart kommer febern vända uppåt igen.

Själv vägrar jag. Jag ska INTE ha influensa.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men... kram. Du vet att när man är sjuk kan man dricka så mycket cola man vill, och äta godis i mängder. Utan att det räknas - man är ju sjuk. Men jag hoppas att du inte blir smittad.

2009-01-13 @ 10:46:46
URL: http://tuomosfru.blogspot.com
Postat av: Camilla Nordin

Håller tummarna för att du ska slippa. Hoppas dom andra piggar på sig snart!

Kram!

2009-01-13 @ 16:21:58
URL: http://camomillan.blogspot.com
Postat av: Marie

Oh så trist att ha barnen sjuka. Vi har klarat oss hittills men få se om vi klarar oss från det som alla andra har haft under jul och nyår.



Mvh Marie

2009-01-13 @ 19:34:58
URL: http://mittalltingenting.se/?p=1218
Postat av: Jenny

Du kanske ska ta dig i kragen o söka dig ett jobb o piffa till dig så att du utseende mässigt ser ut som en tjej o inte som en gammal grå TANT. Kan lova att du kommer må mycket bättre

2009-01-14 @ 13:01:27
Postat av: ida

:-) Klockrent!!!!

2009-01-14 @ 16:03:31
Postat av: Ingrid

Nej men så himla trevligt sagt då!

2009-01-14 @ 16:19:36
URL: http://tuomosfru.blogspot.com
Postat av: rut

håller med jenny, skaffa dig ett jobb!

eller en utbildning...eller både och så kanske du kan göra din del för att bidra med det ekonomiska till familjen. inge vidare att leva på bidrag hela livet...

2009-01-14 @ 18:06:53


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback