Handlat

Har varit iväg och handlat med syrran, Kicki. Hon fick skjutsa mig till affären. Jag VÅGAR inte köra längre. Så jäkla sjukt men det blev så bara för att jag inte körde en massa efter jag fått kortet. Jag har inte kört en meter sen september nu. Känns jätteläskigt.

Anyway... vi åkte till skoaffären också och köpte på oss ett varsitt par :-)

Nu är man äntligen hemma då. Tänkte dammsuga och laga lite mat inann det är dags att hämta Alvin. Sen i eftermiddag ska vi ner till Victors skola och ha lite möte om Victor, utvecklingssamtal.

Kommentarer
Postat av: sisse

Ja jag värmde alltid spenat innan också med blev påhoppade men en massa olika fakta om hur inte bra det var! Gravid? Ja det hade jag hoppats på men inte min sambo ;-) tyvärr...

Såg dig i affären idag förresten...

2009-01-22 @ 12:51:47
URL: http://sisselafriberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

vill me köpa skor :) läste i lindextråden idag att en tjej köpt 7 par skor för ca 400:- på OBS (va väl reapårea) bland annat kavatskor så lite sugen blir man ju då tex kavatskorna kostar lite mer.

2009-01-22 @ 13:44:03
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej/
Postat av: Linda L2K

Men du, det är väl bara att ge dig ut och övningsköra med nån då! Det kommer du klara galant!!!



2009-01-22 @ 14:29:34
Postat av: Kikar in då och då...

Ställer frågan igen, eftersom den försvann i tjafset.

Ska du börja jobba nu när föräldraledigheten är slut? I så fall, med vad? Eller ska du studera?

2009-01-22 @ 17:10:18
Postat av: Anneli

Näru Beckis nu får det vara slutmjäkat!!!



Du tog väl inte körkortet för att ha det som prydnad i plånkan :-D



Ut och kör med dig darling

2009-01-22 @ 19:59:03
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com
Postat av: Tania

Ja lyssna på tidigare talare aka RallyRullis, ut och kör. Det är som att cykla.

2009-01-22 @ 20:57:54
Postat av: Heidi

Säger som Linda L2K, ut och kör med dig och har Mattias eller någon breve dig. Du KAN ju köra!!!

Jg fick hoppa bakom ratten med en gång efter jag fick mitt och kör som en kung nu!;-)hehehe

Efter bara några minuter bakom ratten igen känner du att vad var det du oroade dig för egentligen.

Kram på dig!



2009-01-22 @ 21:15:34
URL: http://vittsomsocker.blogspot.com/
Postat av: ida

Du borde ge dej ut o övningsköra på nån väg där de inte alls är mycke trafik :) bara för o få in rutinen igen :)

2009-01-22 @ 22:00:39
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: johanna

Hej! Skulle du vilja maila mig?

2009-01-22 @ 22:59:35
Postat av: Kicki

Har faktiskt lovat syster att hon ska få köra med mig jämte...

2009-01-25 @ 13:48:32
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback