Swosch!

Jisses vad tiden går fort. Nu är det nu lixom, eller ja ...imorgon alltså men ändå, det är bara en blinkning bort. Ikväll är det fasta som gäller, fast inte förrän kl 23 så de flesta fattar inte ens vad jag gnäller om haha men det är ju VATTNET! jag dricker vatten innan jag lägger mig, ett par gånger på natten och framförallt mycket när jag vaknar så det blir jobbigt att avstå.

Nervös är jag, vill så gärna få göra ett UL så jag tror jag kommer bli besviken om jag inte får. Naturligtvis superglad också eftersom anledningen då är att hjärtat gick att höra med dopplern och då lever bebis men ändå ...vill ju seeee :-D

OM jag får göra UL ska jag filma iaf och det är med en kamera som jag har datorsladd till så jag kan lägga upp filmen här sen :-) *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Johanna M

Lycka till imorgon! Ska bli spännande att få läsa på torsdag. :-)

2009-02-24 @ 12:54:56
Postat av: Linda L2K

Jag förstår att du gnäller!!! ;-) Jag hade oxå svårt med att man inte fick dricka vatten ens.

2009-02-24 @ 18:20:58
Postat av: Sara

När jag skulle göra planerat kejsarsnitt så fick jag inte dricka vatten från kl. 00.00 på natten och det kändes också jättejobbigt. Inte för att jag brukar dricka så mycket på natten (så jag förstår att det måste vara ännu värre för dig!), men bara känslan av att inte FÅ dricka vatten gjorde det lite krampaktigt...



Jag var så grymt hungrig hela den dagen då jag blev snittad. Droppet hjälpte ju inte så jättemycket, åtminstone inte till en början innan de höjde dosen. Ja, det är väl ett av de starkare minnena från dagen min dotters föddes - att jag var så grymt hungrig och sugen på mat. ;-D

2009-02-25 @ 09:51:06
URL: http://www.hippiemamman.wordpress.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback