Slapp dag

Först fick jag sovmorgon till 10:30 :-) gött. Efter det, nu på eftermiddagen har jag varit i Kinna flera timmar ensam! Riktigt skönt faktiskt.

Först till arbetsförmedlingen och kopierade papper och sedan iväg med de trasiga glasögonen och shit vilken tur jag hade! Det blev bara 400 kr för båda och eftersom de inte hade någon av bågarna kvar så blev det två par helt nya glasögon. Fick välja ut nya bågar å allt :-)

Sen gick jag och fixade min klocka (behöver den nu när jag inte har mobil) det var lite kul att ha klocka igen för den har varit död i typ 2 år hahaha.

Köpte en liten bebisfilt också på rea på Lindex. Har redan köpt 3 st där alla kostade 129 ordinarie pris men nedsatta till 19:50. bra pris :-D

Sen gick jag och färgade och noppade ögonbrynen, inte en dag för tidigt kan man säga men det ser inte klokt ut när det är nygjort och illrött och färgen är stark osv, men men det lägger sig ju :-)

Nu tänkte jag sparka ut M med Alvin och pulkan ;-) han har plockat i ordning leksaker och diskat medan jag var borta också så det är en riktigt skön dag för mig. Blir väl middagslagning för mig istället :-) sen måste vi handla idag med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du läst K´s senaste inlägg. Ditt namn har tydligen varit uppe i hennes rättegång

2009-02-20 @ 16:37:38
Postat av: Anonym

http://beta.familjeliv.se/Forum-5-98/m41660380.html

2009-02-20 @ 17:10:43
Postat av: Linda L2K

Vilken härlig dag!!!

2009-02-20 @ 19:03:28
Postat av: Sussie

Vilken härlig dag! Sånna dagar förtjänar man som förälder ibland!!!

Själv städat jag för fullt just nu, ska torka golven på nerevåningen men tog en bloggpaus medans golven på övervåningen torkar ;-)



trevlig helg!

2009-02-20 @ 19:28:47
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Filura

Vad gott det låter med en slappardag. Här har vi både vart på BVC och fått hem 2 barn till (mina kom i onsdags hit och idag kom Oliver och Isabelle oxå). Sen har vi haft fredagsmys och ja gud, tiden går så fort =)

2009-02-20 @ 22:58:24
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: param

Hej hittade din blogg genom en hysterisk tråd på fl i kväll!

Kommer fortsätta läsa din blogg, tycker att du verkar super och vilka jätte söta barn du har:-)

Kram på dig!

2009-02-21 @ 01:13:19


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback