Ringde

Ringde BM men det gav inte så mycket. Det var inte min BM utan en annan ...den jag hade först när jag väntade Alvin men som jag bytte bort för att hon var elak. Najs.

Nåja hon var inte elak idag bara lite småsnobbig. jag hade nog fått en tid men min BM hade fullt både idag och imrogon så därför blev det inget. Antagligen nojar jag i onödan tyckte hon eftersom symptomen brukar försvinna runt den här tiden.

Ja hon har antagligen rätt i det. Jag nojar nog bara i onödan. På onsdag får jag veta hur det ligger till. Trist bara att först svälta och törsta ihjäl inför glukosbelastningen och så plågas med den i 2 timmar för att direkt efteråt få veta att bebisen ändå inte lever.

Nej tänka positivt kanske vore något, hon rådde mig till det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Linda L2K

Tycker hon kunde ha varit lite bussigare mot dig iaf! Men allt är säkert bra sen ska du se!!!

2009-02-19 @ 11:27:28
Postat av: Filura

Bläh, vilken töntig person hon verkar vara. Nä, men det är inte lätt att tänka positivt ibland. Jag vet hur det är, som jag skrev i ett inlägg innan här.

2009-02-19 @ 16:35:02
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: Becka

Vill du inte ha barnet?

2009-02-19 @ 20:12:45
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: Beckah

Varför skulle jag inte vilja ha mitt barn? Vilken sjuk fråga, självklart vill jag det!

2009-02-19 @ 20:16:21


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback