Läskiga veckorna över

12+0 idag då :-)

Nu när jag går in i vecka 13 så ska jag ju vara på den säkra sidan, men hur räknas det egentligen? Om barnet dött i vecka 9 då? Den kan ju ändå ligga kvar till vecka 14 till exempel och då är ju 12-veckorsgränsen helt värdelös. Så egentligen behöver man gå till vecka 13 plus se bebisen eller höra hjärtat för att vara på säkra sidan av gränsen egentligen.

Nåja, förhoppningsvis hamnar jag väl där på tisdag. Eftersom livmodern fortsatt att växa och tuttarna nu mera gör vansinnigt ont och vuxit till typ samma storlek som när Alvin var nyfödd (hahaha) så känns det lite hoppfullt.

Känner en del rörelser med men det skulle ju kunna vara annat egentligen även om jag tror mig vara rätt säker på att det är bebissprattel.

Kommentarer
Postat av: lilla jag

man är nog aldrig på den säkra sidan. oroa sig det kommer man göra tills man dör. men det finns ju perioder i livet som är mer riskfyllda än andra.

2009-02-28 @ 16:06:00
Postat av: T r o l l i s

Så himla skönt och jag är så glad för dig!

2009-03-01 @ 10:46:22
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback