Bjuder man in till det så :-)

För er som missat det så står jag omnämnd i K's senaste blogginlägg, det om rättegången. Skriver hon om mig är det inte konstigt att jag svarar.

Jag kommer inte publicera en enda kommentar på mitt förra inlägg. Det var inte skrivet för att starta en diskussion, det var skrivet för att jag ville skriva av mig. Jag är genomsnäll och godhjärtad mot en person och hon besvarar det genom att kalla mig idiot och en massa annat.

Istället för att sjukna till samma nivå och kalla henne elakheter tillbaka bloggade jag för att skriva av mig. MYCKET bra gjort av mig :-)

Tack för alla fina kommentarer, de uppskattas även om jag inte kommer publicera dem i förra inlägget.

Ha det gott, nu ska jag se på TV.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle så gärna vilja veta hur du tänker?

Först spärrar du henne från att kommentera din blogg och sedan går du raka vägen till hennes och kommenterar där....hmmm....å sen förstår du inte varför hon blir sur? Är det inte uppenbart?

2009-02-19 @ 22:18:06
Postat av: Anonym

Fast du är väl den sista personen man vill ha en "lycka till" kommentar från, efter hur du bettet dig och vad du sagt till henne!



Tycker du ska lämna henne ifred faktiskt!! Du har två barn att ta hand om, hur kan du ens ha tid med att bete dig som du gör??



Du blir blockad både här och där på olika sidor... pga av att du skriver och säger saker som är opassande, är det inte dags att bara ta en chill pill och fokusera på det viktiga här i livet??

2009-02-19 @ 22:22:56
Postat av: Linaek

Men Beckah du vet ju att det är en galning vi har att göra med.Galenskap går inte över så där huxflux.



Undrar vad hon ska anmäla till soc denna gång...

Kanske att du låter Alvin kräkas i sängen eller att du är en oansvarlig mamma som tvättar mobiler :)





2009-02-19 @ 22:46:57
Postat av: Norskan

Och jag som tänkte komma inn och varna dig för vad som står i hennes blogg. Tur att du har koll på den :-)

2009-02-20 @ 09:18:04
Postat av: Claudia

Jag förstår nog inte varför du anstränger dig och lägger ner tid på det då. Du hade ju avslutat detta skrev du förut? Men det v

Verkar som att du ändå inte kan låta bli? Varför skulle hon tycka att du är snäll nu?

2009-02-20 @ 10:04:33
URL: http://www.metrobloggen.se/dulcevida
Postat av: Rebecca

läs hennes inlägg om vilka frågor de ställde.. får de ställa frågor om dig utan din vetskap? och om de får det varför får inte du vara med på rättegången och berätta din version? varför fick inte du chansen att visa sånt du sparat som hon skrivit om dig? osv

2009-02-20 @ 15:02:49
URL: http://alskadeliam.blogg.se/
Postat av: Nufår de väl fan.

Hej! jag hörde att hon använt kommentarer som jag skrivit också, som inte alls är elaka, och sagt du skrev dem. Jag har skrivit ett brev med svar jag fått från henne. Ge mig en lång lista med ipnr, med alla jävla trakasserier som hon skrivit till dig. hon ska inte kunna stå o ljuga i rätten som hon gör.

2009-02-20 @ 16:31:35
Postat av: Mollie

Publicera inte detta!!!

Hejsan!

Alltså nu måste jag nästa få veta. Har försökt att läsa mig till vad som skett och fattar inte ett dugg av vad som hänt mellan dig och K. Vi var i samma tråd(ar) som hon startade, hade samma syn på det hela. Jag följde hennes blogg för att den ledsna då det inte hände nått och kom på nu att jag måste in och kika. Då får jag läsa sura ord om dig?! VA liksom?? Vad skirver människan? Försökte söka upp dig via FL för att fråga och ser att du avregistrerat dig därifrån, eller om du gjort en ny användare. Letar vidare eftersom jag visste att du bloggade, läst nått här förut tror jag.

Detta låter helt befängt, har ni polisanmält varandra ochså?? Om du vill, söka upp mig, Mollie, på FL och inboxa vad som hänt, i mycket korta drag... Om nu finns kvar där...

Sjukt hela grejjen... Vem är hon till att få bete sig så där??

2009-02-22 @ 12:30:56


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback