www.bioform.se

Skrev ju igår om att jag fått en rolig postbit... :-)

Det var ett paket från http://www.bioform.se/ innehållandes en stor burk C-vitamin som jag har förmånen att få testa. Jag är jätteglad över att jag får prova detta. Kanske man blir lite piggare? :-) Jag har provat ett glas och det är riktigt gott måste jag säga!

Bioform är en sida med massor av olika hälsoprodukter, kosttillskott och hjälpmedel för viktkontroll.  Vad sägs om omega 3 till barnen och en spikmatta till dig själv? Beställer du för över 500 kronor får du nu fri frakt.

C-vitaminet jag ska få prova heter Acerola och stärker immunförsvaret och hjälper kroppen att hålla borta förkylningar och influensa!








Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn halsband från I Love Plexi & Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Vad kul :-)

2009-12-16 @ 21:02:31
URL: http://carolina1979.se
Postat av: LENA

Tänkte på det du skrivit om dig själv att du var 15år när du fick Victor men det var typ bara en månad innan du fyllde 16 ju, så mer korrekt vore att du skrev att du precis skulle fylla 16 :) För det är ju samma år som du blir 16 ju och bara en månad därifrån :)

2009-12-16 @ 21:31:17
Postat av: Jennie. Edinge

Hejhej ville bara säga att efter all pr du gjort för babykungen, så var jag så nyfiken på deras kläder att jag beställde några bodys+byxor, o satan i gatan vad härlig kvalitet på tyget, helt lena o härligt mjuka.. E det något speciellt man ska tänka på när mAnbeställer, stors/små i stl occ krymper de mycket c

vid tvätt osv?

2009-12-16 @ 21:43:29
Postat av: Malin Rydberg

Skulle kolla om du svarat på kommentaren om hur man navigerar på bloggen men har förstås glömt var jag skrev den någonstans...



Har fortfarande samma problem med att se inlägg från t ex början av december. När jag väljer December 2009 i Arkivet får jag bara fram inlägg fr o m den 14:e. Väljer jag November 2009 får jag bara fram inläggen mellan den 27/11 och den 30/11. På många bloggar brukar det finnas en länk längst ner på sidan, typ "Äldre inlägg" men jag kan inte se någon sådan på din sida. Och jag hittar inget annat sätt heller att få fram de tidigare inläggen från respektive månad. Är det bara jag som har detta problem eller gäller det alla?



(Ska komma ihåg var jag la denna fråga nu.)



//M

2009-12-17 @ 01:40:41
Postat av: Malin Rydberg

Aha! Nu, när jag letat runt lite, så hittade jag ju faktiskt ett inlägg som förklarar att du har problem med just den biten. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, jag är handikappad när det gäller alla andra programspråk, OS etc än UNIX. Men då avvaktar jag och hoppas att någon vänlig själ hjälper dig med det.



//M

2009-12-17 @ 01:51:20
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jennie; aaa visst är de mjuka och goa :-) följ tvättrådslappen som följde med, alltså 40 grader och tvätta ut-och-in så håller det sig fint. krymper lite i första tvätten men inget extremt och så tycker jag de är normalstora i storlek, kanske som Lindex eller så. ROLIGT att du beställt :-)



**



Malin; ja precis, det är ett stort problem som jag hoppas kunna få till snart bara jag hittar hjälp :-/

2009-12-17 @ 04:29:21
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: jannike

Kan inte de där var boven som Elmer reagerar på?

2009-12-17 @ 12:20:21
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Nope, tror inte det. Jag smakade på denna i förrgår på eftermiddagen (men inget igår) och Elmer blev prickig idag på morgonen.

2009-12-17 @ 12:26:22
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: jannike

humm okej..

Hoppas du hittar felet =/

2009-12-18 @ 11:05:50
URL: http://dorna.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback