Stackars Beckah har inga kläder...


Britta skrev:

"I julens kommande känslor känner jag mig generös till dig och är nu beredd att öppna min portmonä för att du åtminstone skall kunna ha råd att ge dig själv lite kläder att ta på dig inför nästa fotografering. Pinup är inte din sak Beckah"

Schyrrans! Swedbank: 8032-5 04 530 639-6

Synd bara att de avklädda bilderna inte beror på klädbrist utan på att jag faktiskt ville ta bilderna avklätt :-)


Men om du vill kan du få vara generös här istället: http://www.barncancerfonden.se

Kommentarer
Postat av: Tania

Oooooohojaja!!... Avundsjukan som spökar igen eller? Tråkigt liv?? Inga kompisar?? Ingen egen kamera kanske hahahaha... jisses att folk orkar.



2009-12-07 @ 18:37:57
Postat av: sonjaponja

he he he... jag hejar på dig!

2009-12-07 @ 18:49:29
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg
Postat av: Sandra

Haha! Ja folk e ju patetiska! Hoppas Britta bidrar med en ordentlig hacka då eftersom hon nu är så generös =)

2009-12-07 @ 18:50:27
Postat av: thile

Heia Beckah'n vår! Stå på deg =)

2009-12-07 @ 18:53:58
Postat av: Maddis

Sicket skämt, vilken fjortisblogg!!! Vicken morsa på 27 år kallarr sej bitch? asg

2009-12-07 @ 19:04:20
Postat av: Anonym

Naken hemma är en sak. Naken i en blogg en annnan.

2009-12-07 @ 19:18:01
Postat av: BeckaHBitcH.se

Ja ba, men hallå? asså ba ...eh? värsta lixom ...fjortisbloggen TYP!



**



Naken i bloggen? var då? :-)

2009-12-07 @ 19:28:11
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Bodil

"I julens kommande känslor känner jag mig generös till dig", men gud, vilken katastrofal meningsbyggnad. :O



Jag tycker att du gör dig rätt bra halvnäck, Beckah. Mer naket så kanske de pryda bitterfittorna vänjer sig de med...

2009-12-07 @ 19:43:10
URL: http://enmynta.se
Postat av: Strutsen

Haha, fy på dig beckah som nästan visar tuttarna i din egna blogg! ;)

2009-12-07 @ 19:46:17
URL: http://mammastruts.blogg.se/
Postat av: Himmelohelvete

hahaha jäklar såna patetiska människor. Vart F.N har du vart naken..ingenstans vad jag sett. Tycker bilderna du tagit är jättefina. Vi är ju födda nakna så VAD är det som är så konstigt med det...äh nötter är vad dom är som orkar gnälla!



stå på dig!



kram

2009-12-07 @ 20:06:58
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Anonym

Visst är du vacker! Bilderna är sensuella.



Men... inte i en blogg, väl?



Hemma! Ja! Absolut!



Men inte i en blogg. Det blir en lätt känsla av förförelse, incest, något är inte som det skall. Eftersom det handlar om dina barn...

2009-12-07 @ 20:20:15
Postat av: Anonym

En 3-barnsmamma visar sig sågott som naken i sin blogg.

Moralpanik?



Vakna, gott folk.

2009-12-07 @ 20:25:41
Postat av: donna

ni som klagar/har synpunkter på bilderna...skriver ni samma saker i en sexblogg där både det ena och det andra visas?? A-S-G

2009-12-07 @ 20:48:41
Postat av: Isabelle

Sin egen blogg? Haha, ja, den är ju privat, hela världen kan ju inte se den menar jag. Jag tycker bilderna är privata och något man behåller fr sig själv i nåt album, jag tycker synd om barnen som publiceras över hela världen med en halvnaken mamma. faktiskt. Jag ser inget fel i nakenhet hemma (till viss grad) men detta är faktiskt väldigt motbjudande. Det ska väl föreställa en mamma-blogg?



Och varför har du ingen BH, är det inte jobbigt att använda barnen som skydd över boobsen? och sensuella? Sjukt, är vad det är. jag blir äcklad!

2009-12-07 @ 21:09:21
Postat av: Martina

Läs inte bloggen då om bilderna väcker anstöt! Stackars dina barn Beckah, hur ska de kunna gå på en badstrand, det kanske finns nästannakna där! I vissa hem är man pryda och i andra går hela familjen naken, det finns inget rätt eller fel.



Bilderna är vackra och jag ger mig fasiken på att många är avundsjuka.

2009-12-07 @ 21:18:48
Postat av: Monika

Intressant att folk upprörs över lite hud. Visst jag antar att den här bloggen har ovanligt många bilder som är mer lättklädda eller avklädda än vad som kanske är vanligt i en "mammablogg". Men seriöst kan jag inte se att något foto skulle väcka anstöt eller vara pinsamt för barnen. Jag tror det handlar om jantelag, som mamma ska man inte tro att man är något och man ska inte vara nöjd över sig själv. Jag tycker att det är befriande med en ung mamma/kvinna som fick barn för endast några månader sedan, med en del gravidkilon över som är bekväm med sin kropp. Nu menar jag inte att jag tycker att Beckah har extrakioln som syns, men det har hon ju skrivit om i bloggen att hon har, som hon vill bli av med.



Jag tycker att det är en befriande motvikt mot smala kvinnor/tjejer som bloggar om hur lite de äter och hur fula de är, trots att de ser jättebra ut. Nu är jag själv smal och har inget emot smala. Men varför måste man klaga över sitt yttre och gömma sig för att vara okej.

2009-12-07 @ 21:51:22
Postat av: Rebecca

haha omg, heja dig beckah ;-)

2009-12-07 @ 23:21:15
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: petra

Hehe...gillar ditt svar på kommentaren du fick. Endel tycker tydligen att du gör fel genom att visa upp dina bilder men jag ser inget fel i det, det är upp till var och en och sen visar du ju inte så mycket ändå.

2009-12-08 @ 00:28:37
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/
Postat av: Fejdan

Klart du ska göra vad du vill i din blogg. Det är ju därför i alla fall jag läser den, jag gillar den. :)

Och bilderna är SÅÅÅ fina.

2009-12-08 @ 08:25:00
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Johanna M

Vilken löjeväckande kommentar, och jag har aldrig ens reflekterat över bilderna och tyckt du har för lite kläder på dig. Att sitta i trosor i närheten av sina barn är inte incest, vi lever inte på 1800-talet.

Postat av: Lina

Jag tycker bilderna är fina. Estetiskt tilltalande till och med.

2009-12-08 @ 10:01:18


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback