SHOPPING 9/12

Ja, vi var då i ullared och besökte GeKås igår och nu tänkte jag presentera inköpen. Tyvärr var det en stor del av shoppingen som var julklappar till Mathias så de sakerna hoppar jag över, men lite annat kan jag visa:



Gardiner till Alvin. fanns i fler bakgrundsfärger än denna men jag valde den här för att de skulle passa någorlunda till hans fula tapeter (fula för att sitta i ett barnrum alltså). 79:95 kr för 2 panellängder.


Så här ser de ut på håll - JA jag ska stryka dem :-P


Billiga ramar. Den större är redan trasig. BILLIGA - as in crap alltså. Stor: 29:95 kr, mellan 22:95 kr


Vitt örngott till 50 x 90-kudde (har köpt sådana kuddar på GeKås tidigare). Örngottet kostar 19:95 kr, Två st monsterörngott 50 x 60 kostade 14:95 kr st, Barbapappa snuttefilt 29:95 kr och Microfiberdukarna kostar 5:95 kr st.


Body strl 74 för 39:95 kr, Grå byxor strl 74 för 29:95 kr, tvåpack babyfrottésockor 19:95 kr, kalsonger i tvåpack strl 98/104 för 29:95 kr, resårskärp (stretchigt alltså) för 24:95 kr, 3 st trepack med strumpor strl 34/36 samt 25/27 kostade 22:95 kr


kaffefilter 8:95 kr, märkpenna 5:95 kr, Julpapper 3 st rullar 9:95 kr st, bakplåtspapper 7:95 kr, 100 vita kuvert 12:95 kr, barnbok 39:95 kr, tallrik med lock och extra fack för en sked 19:95 kr


Schampo 29:95 kr, tandkräm 8:95 kr, sminkapplicator 7:95 kr, grillkrydda 12:95 kr, 2 burkar champinjoner 5:95 kr st, bacon och pepparost 29:95 kr, glögg 12:95 kr, 4 paket nudlar = 11 kr, Salt & Vinägerchips 15:95 kr, Solchips Gräddfil och peppar 14:95 kr,


Fleecejackan i strl 98 Alvin fick för att inte frysa på hemvägen. De vita ränderna är inte vita utan silverfärgade reflexer. Pris: 79:95 kr



Det var allt :-)


Senare på eftermiddagen åkte jag och hämtade ut mitt paket som låg på Lindex. Förrutom en hemlig julklapp till Victor så låg där i tre par byxor till Elmer som börjar ha väääldigt dåligt med kläder nu innan jul eftersom han gått över till 74 nästan helt.



Tre par byxor till Ellebellen.


På Lindex köpte Alvins farmor ett bar ASSNYGGA röda typ jeans till Alvin. Superduper slim i modellen. Hon har dem så jag har ingen bild men iaf supersnygga.


Sen gick jag till Kapp Ahl och köpte en tröja till Victor som han (ihop med en skjorta och tighta snygga jeans) ska ha på julafton hos sin pappa.


199 kr men hade ett rabatterbjudande med 30%


Det var gårdagens shopping :-)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Ohh gardinerna och örngotten var ju ascoola! De skulle Liam älska. :) Massa annat fint med. :)

2009-12-10 @ 22:42:55
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: donna

härlig shopping!!!

2009-12-10 @ 23:11:13
Postat av: Filura

Wee, de där tre par byxorna till Elmer, dom diggar jag, älskar stjärnserien på Lindex! Herre jisses, stl 74 redan? Elvira har stl 74 fortfarande, hon är jätte-liten =). Fast på stjärnseriens byxor har hon faktiskt stl 80, för dom är rätt små i stl tycker jag, eller så är det Elvira som har långa ben, vilket som hihi

2009-12-10 @ 23:12:56
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: hanna

ååå en barbapappasnutte hur söt som helst.. å tröjan t victor e ju super cool

2009-12-10 @ 23:31:12
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tröjan till Victor var verkligen SUPERSNYGG!! :)

2009-12-10 @ 23:44:46
Postat av: Annette

Skithäftiga gardiner och örngott!

Önskar SÅ att vi bodde närmare GeKås (ca 60 mil nu :()

Helt galet förresten, såg nu att du köpt Barbapapasnutte för 30 kronor. I somras var vi där och jag köpte en BarbaP-fleecefilt för typ 40 kronor. I vanliga affärer är ju ALLT med Barba skitdyrt!!!

2009-12-11 @ 00:04:37
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: Melanie

Vilka klipp du har gjort! Gardinerna var verkligen kanonsnygga, men mest av allt gillade jag tröjan till Victor. Ska nog smyga in på KappAhl och se om de har en likadan här.hoppas

2009-12-11 @ 07:13:33
Postat av: Ingrid

Fina grejer, men kopte du inget till dig sjlav ocksa? Viktigt att man som mamma inte glommer bort sig sjalv...

2009-12-11 @ 09:48:51
Postat av: Helene

Oj, redan 74! Det har Valter... han är 16 månader!

2009-12-11 @ 12:31:52
Postat av: jennie edinge

hej hej.. köpte oxå ensn feeceacka å theodor i somras,o vill bra "varna" för att den drar t ig allt ludd osv,så efter ett tag blir dn inte snygg, och det blir tyvär inte bättre av att tvätta den, ser smutsig ut onstant, så fick slänga den för ett tag sedan.



vill oxå till gekås o shoppa:-)

2009-12-11 @ 12:45:52
Postat av: jessica

härlig färg på gardinerna

2009-12-11 @ 15:06:21
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Trulsa

Du verkar bo rätt nära GEkås, eller har jag helt fel?? Hur som helst förstår jag inte att alla säger att det är sååååå billigt där, vad är det som är billigt egentligen?? Nu är jag inte säker på exakt hur långt vi har dit men det är väl en 30-40 mil, och hittils har jag inte sett någonting som andra har köpt där som jag inte kan hitta till samma pris här nere i Skåne. Ingen kritik mot dig och det är säkert billigare än stockholms innerstad osv. Men det sitter folk och bilar upp härifrån för att det är såååå billigt... Tycker det är synd dels med tanke på miljön och dels med tanke på att man hittar saker till samma pris här, det gäller bara att hålla ögonen öppna och veta var de har bra priser...

2009-12-12 @ 02:03:13
URL: http://trulsa.bloggspace.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jag bor en timme bort med bil ungefär.



grejen med Gekås är att det är superbilligt samtidigt som utbudet är EXTREMT brett och stort. man behöver bara åka till ETT ställe istället för att jaga runt på 40 små lågprisaffärer och leta grejer. på GeKås slipper man leta för där finns allt (typ).



Vi har också affärer häromkring där man kan hitta billigare saker men då får man lixom leta och jaga grejer och nöja sig med de kläder som finns, inte välja och vraka bland en massa olika (om man tar kläder som exempel). Kvalitén är också oftast MYCKET högre än vad priset motsvarar. På andra lågprisaffärer är det bara billig skit nästan medan det på GeKås oftast är helt okej kvalité eller mycket bra (finns många märkesgrejer till superpris).

2009-12-12 @ 02:10:05
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Trollis

Rådiggar gardinerna! Så himla mysigt mönster!

Gekås är bra! Synd det är LITE långt bort för mig, men i mars ska vi ned vi kollegor igen. Kuuul.

2009-12-12 @ 15:43:12
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback