Polarn o pyret - paket

Har äntligen hämtat ut mitt paket från polarn o pyret. Det var faktiskt första gången jag använde deras webshop. Dels var det rea och dels var det gratis frakt så jag passade på. Overallen jag köpte har Elmer redan en exakt likadan i strl 62 men den är ju för liten så nu har han fått en ny i strl 74. Kunde inte motstå priset.

Tycker det var lite mysigt. Bra service! De skickade med presentförpackning, klistermärken och kort att skriva på. Det gillade jag. Kändes proffsigt. Fick luddbortagare också :-)

Den grå bodyn med ränder fick Elmer med en gång för den är strl 68 och passar precis nu. Nästa lite FÖR precis men det är lugnt, det var ju rea. Den andra är i strl 74.


Kommentarer
Postat av: Elin

snygga kläder. pop is da shit :-D



ska kolla in den sidan du länkat till där uppe med:-D

2009-12-07 @ 15:16:49
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Trollis

Brukar oxå få småpresenter när jag beställer hos PoP webshop! Massa randiga kaniner! Hahaha. Tror jag har 10 stycken ;o)

2009-12-08 @ 20:54:33
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback