Pengar har kommit...

HAHAHA Det ÄR faktiskt någon som satt in pengar på mitt konto!

25 spänn med meddelandet "BH Tradera?"

*LOL* humor humor men faktiskt så går det köpa en BH för typ 40-50 spänn på GeKås :-) dock gjorde jag inte det idag ;-)

Nu är vi iallafall hemkomna från GeKås och ja, jag tog med Elmer och för säkerhets skull tog jag även med mig Victor och Alvin :-)

Alvin blev åksjuk på ditvägen, vi försökte med friskluft osv vilket funkade bra ...tills vi kom fram! När vi körde på parkeringen kunde Alvin inte hålla sig längre och spydde rakt ut och missade påsen jag försökte hålla upp.

Jag hade med extrakläder som han fick på sig och så köpte jag en fleecejacka som han fick på sig när vi gick hem.

Bilder och priser kommer senare. Nu ska jag göra KAFFE! Första idag...

Kommentarer
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor och valfri body/tröja i min Julkalender idag!

Hahaha, galna människor! ;)



Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

2009-12-09 @ 13:28:04
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Mitha

haha men sedärja va bra med 25 spänn!!! hahaha

men usch stackarn, blir han åksjuk ofta eller? Jobbigt för han och er andra med såklart!



gött att ha så nära till Gekås ju...hade jag nog vart där väääldigt oftaS



kram

2009-12-09 @ 13:44:23
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: BeckaHBitcH.se

Ja en timme dit typ :-)



Nä två gånger hittills har han blivit åksjuk, förra gången var samma väg fast hem från GeKås :-P



Men Mathias var ruggigt åksjuk som barn. Hans syster också och min syrra med så det kanske är ärftligt.

2009-12-09 @ 13:51:21
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

hur kan DU ta emot dessa pengar??? utan att skänka till barncancer fonden?

2009-12-09 @ 14:12:41
Postat av: BeckaHBitcH.se

Vem påstår att jag INTE skänker dessa pengar vidare? Har JAG sagt det?



Sen är det en väldigt märklig jämförelse ;-)

2009-12-09 @ 14:23:06
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Men jisses så knäppa människor det finns, fattar inte att dom provoceras så lätt av dig, men det är ganska underhållande! ;-)

2009-12-09 @ 14:49:05
URL: http://drakmorsan.blogg.se/
Postat av: Tove

Men hur orkar du hela tiden fetmarkera dig själv etc

2009-12-09 @ 15:14:33
Postat av: Pauline

Vi var oxå där idag....men vi såg inte er...tänkte på dig då jag läst att du skulle dit i veckan enligt dina planer och höll ögonen öppna efter dig...men ingen beckah jag såg...kram Pauline

2009-12-09 @ 15:32:30
Postat av: BeckaHBitcH.se

Vi var där 8-11 idag Pauline. Synd vi missade varandra.

2009-12-09 @ 15:34:36
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Mitha

hej



en fråga haha du jag kom in på nån sida via nån länk nånstans..mansonsdust.blogg.se och då står det att det är DIN sida?? haha hänger inte riktigt med här...är det nåt ni gjort eller har det blitt fel?



2009-12-09 @ 15:49:11
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Anonym

Vilken jämförelse? har inte ens gjort en jämförelse!

2009-12-09 @ 15:56:12
Postat av: Anonym

går inte victor i skolan?ledig? eller hur kunde han vara med. bara en undran =)

2009-12-09 @ 16:09:59
Postat av: Anna

Trodde Victor gick i skolan...

2009-12-09 @ 17:13:05
Postat av: Anonym

Gött att du fattade att det var en humoristisk gest i alla fall ;-)



Kan ju informera alla andra om att jag samtidigt skänkte samma generösa summa till Barncancerfonden :-)

2009-12-09 @ 17:57:22
Postat av: donna

underhållande är rätta ordet! Sjukt roligt att folk ens orkar bemöda sig att klanka hit o dit. Ännu roligare är det ju vilka inlägg som de "ger sig på".



Det absolut roligaste måste ju va att jag nästan kan se det framför mig hur nöjda de är med sina påhopp-inlägg.....och sen....KABOOOM får de käftasmäll tillbaka av vår allas vältaliga Beckah!



LOVE IT!!!! Tror jag skippar filmen ikväll och hänger här istället ;-)

2009-12-09 @ 18:23:42
Postat av: virre

Donna exakt vad är det för käftsmällar Beckah ger igen på haha

2009-12-09 @ 18:53:02
Postat av: Hans Von Münther Persson

Jag förstår verkligen att du har ett enormt behov av bekräftelse efter att Viktors far bedrog dig med otalaiga tjejer, vissa med samma namn. Det sved nog mer än folk kan gissa. MEN, Du verkar vilja så gärna och verkligen tro att du är en tuff bitch med skinn på näsan och bra argument och svar på tal. Tyvärr är det inte så som allmänheten ser på dig. Många känner till dig ja, speciellt efter bråket med Kicki. Men INGEN ser dig som en bitch. INGEN. Alla (förutom din närmaste hejarklack som kommer på köpet med varje blogg och väger nada) ser dig som en bitter trasig människa som njuter av att trycka ner andra. Folk har tröttnat på din bitterhet nu och det är troligtvis därför du fått så många bajsnödiga kommentarer den senaste veckan.

Vad jag vill ha sagt är att med din attityd i denna blogg så framstår du enbart som en bitterfitta med PMS. Du målar upp en bild av en tragisk djupt olycklig trasig människa och det är sorgligt att se.

Du borde klara av att visa upp mycket mer klass och stil än vad du gör. Sådant går att fejka. Varför gör du inte det? Varför målar du upp denna miserabla bild av dig själv som bitter?

2009-12-09 @ 19:10:59
Postat av: Herbert Swegelius

Hur ofta har du och Mattias samlag? Har ni det med Elmer i sängen? Bekräftar han dig? Dina inlägg tyder på ett stort förakt gentemot honom. Är det så? Älskar ni varandra? Tar han hand om dig? Stöttar han dig? Finns han där för dig? Det är ofta man läser att han är borta. Hur ofta har ni samlag? Får du bekräftelse från honom som du behöver? Uppskattar han allt du gör?

2009-12-09 @ 19:16:35
URL: http://hebbebebbe.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vi var där senare..därför såg vi inte varandra...Hehe

2009-12-09 @ 19:44:31
Postat av: carin

Men folk.. gå o lägg er..



gäsp. bli politiker eller något i stället än o hacka på vanligt folk. Finns det ingen i sverige som har rätt till en åsikt utan att bli skjutna på plats.. Jösses..

Tur att du har skinn på näsan beckah. Och vet ni vad.. de kanske hade en studiedag i skolan??!! Tänk lite människor.. urk..

2009-12-09 @ 19:48:37
URL: http://ocultica.bloggsida.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

"Jag förstår verkligen att du har ett enormt behov av bekräftelse efter att Viktors far bedrog dig med otalaiga tjejer, vissa med samma namn. Det sved nog mer än folk kan gissa"



Hahaha men SNÄLLA! har du missat hela RESTEN av mitt liv eftersom du så pinsamt på allvar tror att jag överhuvudtaget BRYR mig om Victors pappa och vad han gjort? För övrigt så har jag ingen aning om vilka tjejer han var med medan vi var tillsammans. Om du syftar på de andra barnens mammor så kan jag meddela att samtliga var efter "min" tid så jag är inte det minsta bedragen (vad jag VET, sen kan jag ju gissa mig till med röven att han säkert inte var trogen).



Jag var 14 år (hann fylla 15) när jag var ihop med honom. Vi var ihop ett halvår. hur kan du tro att den fjärten i rymden skulle kunna ha påverkat mig? Du tror inte att det i så fall snarare har att göra med alla RIKTIGA hemskheter jag varit med om?



Jösses, man får ha levt jävligt lättsamt och skyddat för att bry sig om en så fjantig grej som ett barnsligt förhållande för 12 år sen!



*****



Till er som undrar?



Jag tog ledigt för Victor idag. Hur så?



***



Herbert Swegelius, du frågade 2 gånger hur ofta vi har samlag här hemma. Svaret på båda dessa identiska frågor är; på vilket sätt rör det dig och vad har du med det att göra och hur kan du tycka att det är en okej fråga att ställa?

2009-12-09 @ 20:23:11
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lisa

Här kommer en neutral (normal?) kommentar! :)

Ser fram emot att se vad som köptes på GeKås, funderar på att åka dit men sen ska kassan klirra med lite extra innan dess med ;)

Kram

2009-12-09 @ 20:45:15
URL: http://lisapetri.blogg.se/
Postat av: Lärare

Du tog alltså ledigt för din son ifrån skolan för att ta med honom med ner till Gekås. Till vilken anledning och nytta. Att bära alla dina kassar och påsar???????

2009-12-09 @ 21:10:41
Postat av: Anonym

Ha ha tog ledigt för att åka till Ullared?VAd det så ni sa till fröken?

2009-12-09 @ 21:14:15
Postat av: BeckaHBitcH.se

Nej, jag sa inte att vi skulle till GeKås. Om skolan undrar har jag inga problem med att berätta det heller.



Om du/ni missat det har det varit en väldigt turbulent tid i skolan för Victor nu. Därtill finns annat också som jag kanske inte tar upp här i bloggen. Även om vissa verkar tro det så berättar jag INTE ALLT här ;-)

2009-12-09 @ 21:45:03
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Bodil

Hahaha, härligt med lite extra inkomster!! ;D

2009-12-09 @ 21:47:38
URL: http://enmynta.se
Postat av: Tes

tillhör, som du vet, en av dom "negativa" gästerna i din blogg.. tycker det är lika skrattretande varje gång jag kikar in här, kan ju inte sluta kika in heller pga av det är sååå kul å läsa om denna "perfekta" människa, som har svar på allt, rätt om allt, jaa alla borde ju vara som du... (eller inte)



Som flera skrivit, tycker jag faktiskt ärlgt talat, oavsett om jag r negativ eler inte, att det är väääldigt pinsamt att en 27 årig 3barns mamma kallar sig "bitch".. De gjorde man när man va 14... Pinsamt...

2009-12-09 @ 22:09:36
Postat av: Anna

Men shit vad folk är elaka. Helt stört ju. Jag tycker iaf att din blogg är rolig och trevlig att läsa. Kram.

2009-12-10 @ 07:27:58
URL: http://livetmedprinsessan.blogg.se/
Postat av: klara

tycker du att mammor som lämnar bort sitt barn till barnvakt innan dom fyllt 6 månader är sämre mammor än dom som inte gör det?

2009-12-10 @ 08:43:51
Postat av: Johanna M

Se där, lite extra allmosor innan jul.. :-D



Jag förstår inte att vissa lägger ner energi på att försöka mucka gräl. Antingen gillar man bloggen och läser den, eller kommer med konstruktiva kommentarer, eller också låter man helt enkelt bli.

Postat av: BeckaHBitcH.se

Klara; nej. Om man ammar och är sådan som klarar att amma på regelbundna tider (alltså att barnet vill amma på regelbundna tider) eller om man klarar av att pumpa ut (vilket jag inte gör) så är det väl inga problem att ha barnvakt eller ännu hellre; att pappa är med barnet. Men nu pratar jag alltså några timmar. Inte lämna bort över natten och sådant till barnvakt (däremot helt okej till pappa om man kan för amningen). Visst finns det undantag såklart. Finns situationer där det kan vara självklart att man måste ha barnvakt även över natten osv men som regel tycker jag att det är på tok för tidigt att sova borta, ja.

2009-12-10 @ 09:02:24
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: donna

i detta fall menar jag att käftasmäll innebär ett klockrent svar på tal.

Dessa patetiska påhopparna tror nog att de kan röra om lite i grytan med löjliga frågeställningar, barnsliga påståenden osv. Detta rör inte Becka lilla i ryggen för 5 öre utan det ger henne bara chans till ÄNNU mer och skriva om och hur roligt blir inte sådana inlägg. I LOVE IT!!



2009-12-10 @ 10:11:53
Postat av: donna

jag vara mycket bra på det svänska språket va... Haha. Det bjuder jag på ;)

2009-12-10 @ 10:14:04


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback