Om dagens postbitar*

Trötter idag, eller ja, det är jag ju varje dag ;-) haha. Skulle ha gått och postat mitt lilla paket till mamma idag men det orkade jag såklart inte så det får bli imorgon, hur slö får man bli...

På onsdag är det dags för Ellebelles nästa läkarbesök i Borås. Jag fick med mig ett Emlaplåster för de ska ta extra mycket prover nu när han blivit 3 månader så de ville ha honom Emlad. Hoppas jag fattar hur man sätter på det.

Nu är biljetten till Stockholm beställd till Victor, den kom hem med posten i eftermiddags.

Med posten kom även ett julkort från Andrea. FAAASEN så bra ditt julkort blev i år!!! I fredags fick jag mitt allra första julkort för året; det kom från trollis. Supergulligt. Jag gillar att få julkort :-) Hoppas mina julkort når fram snart, de postades i torsdags eller fredags, minns inte.

En till spännande postbit* kom idag :-)

Denna body till Elmer:


Ekologisk och rättvisemärkt. Från webshop:en jag tipsade om förra veckan med ekologiska barnkläder och så där.

http://www.littlebloom.se

Jag tog bodyn i strl 80 och de var rätt stora i storlekarna så det dröjer en liten stund innan han kan ha den men jag tyckte jag köpt så mycket i 74 nu.



* Postbit är helt enkelt en bit post :-) en postbit kan vara ett brev, ett paket, en tidning, ett reklamblad osv. en bit post, en postbit.





~ * ~ *~ * ~ *~ * ~ *~

Glöm inte att rösta i finalen - Bästa gravidbloggen 2009 hos Kidzine
Lägg 1 röst per dag och IP-nummer.

 


Kommentarer
Postat av: Haraldsson

Tog du tomteluve-bilden i sommras när du var på tjocken med cancer ungen eller har du tryckt i dig så många lussekatter redan? Du ser riktigt uppsvälld och pluffsig ut.

Givetvis naken, det gillar vi grabbar här på bygget.

2009-12-14 @ 23:56:33
Postat av: rebecca

Ehh.. cancer ungen..? fan va illa det lät, vissa människor tänker då fan inte på hur de uttrycker sig. :( Ja hela kommentaren lät jävligt illa.

2009-12-15 @ 00:05:13
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: rebecca

btw på tal om ingenting.. om du ser i din statistikräknare att jag är inne flera gånger efter varandra så är det för att jag trycker F5 eftersom din blogg verkar knasa ibland, typ du har fått kommentarer men de syns inte för mig när jag väl går in för att sa vad folk skriver vid vissa intressanta inlägg och när jag trycker F5 så hamnar jag på din startsida så jag måste ofta stänga ner fönstret och öppna ett nytt.. skitjobbigt! men men så du vet, du kanske borde kolla koderna eller något? någon nämde att man kunde uppdatera sina kodmallar så skulle tex borttagna inlägg försvinna m.m.

2009-12-15 @ 00:31:21
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jag får också hålla på å uppdatera en massa :-/ men jag är sämst på koder och sånt, jag har inte ens fått till det med att få en länk till nästa sida med inlägg, det jag ville fixa förra veckan :-(

2009-12-15 @ 00:34:51
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Hanna

va i helvete är det haraldsson skrivit... fan va arg jag blir på sådana svin...



beckah din blogg kom upp när jag å mina vänner drack kaffe igår om hur jävla elaka folk är egentligen...stå på dig du gör ett super jobb med dina barn å familjen å jag är en trogen läser å det tänker jag fortsätta vara kram

2009-12-15 @ 08:41:08
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se

Tack Hanna, jag uppskattar dina besök och värmande ord <3 kram

2009-12-15 @ 08:47:41
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Hanna

tyckte förövrigt bilden va svin snygg hade önskat jag oxå hade haft ork tid å självförtoende att ta såna bilder kram på er

2009-12-15 @ 11:32:22
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: LENA

Haha o vad ska du med all överintelligens om du inte ens fattar hur man använder emlasalva? LOL precis lika "korkad" som dem som inte vet allt om fotboll och vokaler. Det kan jag inget om MEN hur man sätter dit ett emla kan nog vem som helst!

2009-12-16 @ 12:01:45


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback