Listan nu

Wiiihoooo! Så här ser listan ut nu:

Plocka i ordning
Dammsuga
Skura
Dammtorka
Diska
Diska igen

åsså igen
Tvätta 2 maskiner

Tvätta ännu en maskin
och en till
Hänga tvätt
Hänga ännu mer tvätt
och en till
Vika tvätt
Vika ännu mer tvätt
och lite till
Lägga in tvätt
Byta sängkläder

Gå med sjuuukt mycket tidningar till insamlingen
Gå med sopor

Gå med ännu fler sopor
Köpa byxor till Alvin
Hämta ut ett paket på Shell
Städa ur kylskåpet
Städa bänkar och köksluckor
Städa badrummet

Handla en massa mat (Mathias fixat)
Göra köttbullar
Göra hallonkola

Slå in en miljard julklappar
Bära ner grejer från vinden
Bära upp andra grejer på vinden (Mathias fixat)
Klippa Alvin


Jag ska alltså ägna resten av kvällen åt att packa in julklappar :-)

Jag är såååå trött! barnen har just lagt sig, sötisarna och nu är det rent och mysigt hemma :-) Jag trivs, tröttheten till trots. Smuttar på en saftglögg och funderar på att ta en riktig glögg? mathias har precis tagit en :-)

Edit:
HAHAHA efter att bara ha luktat på M's glögg så nääää hahaha saftglögg för mig räcker fint!

Kommentarer
Postat av: thile

Hurra for deg, vennen !!! SÅ duktig du har vært!!!

Jeg har besøk av min datter og to barnebarn her nu.(Du vet hvem min datter er <3) Mys <3



Klem til deg og din fine lille familie!



God Jul !

2009-12-23 @ 20:10:34
Postat av: erika ulars

har skrivit här förut, men jag kommer inte ihåg om vad. men iaf, vilken toppen blogg du har. mkt intressant läsning. en fråga bara, för jag vet du är någon form av expert på amning. kan man äta rödbetssallad?? får barn ont i magen av kolsyra?? dricker du själv läsk?? mvh erika

2009-12-23 @ 20:46:19
Postat av: Amaranth

Skönt att du hann färdigt och fick mysa lite också innan jul. Att slå in julklappar kan ju vara rätt så trevligt, bara man har ett bekvämt ställe att sitta på och gärna lite sällskap som assisterar också. Och en glögg till är ju inte helt fel... :-) God jul!

2009-12-23 @ 20:49:21
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Hej Beckah! :)

Jag fattar att det blir mycket att göra i jul och så för dig, men jag undrar bara när du kommer att välja ut veckans blogg?

Ha en underbar julafton med de små tottarna! :D

2009-12-23 @ 21:03:47
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad skönt att allting utom inslagningen är färdig nu. Jag är på det sista nu också. Hoppas ni får en skön kväll!

2009-12-23 @ 21:27:56
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Villemo

Har gjort hallonkolan idag, och den var super!!

Tog med mig en omgång på glöggfesten, och den gjorde succé!



God Jul!



Villemo



2009-12-23 @ 22:39:24


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback