Julpost och middag

Dags att sätta igång med middag då :-)

Jag ska gå igenom alla bloggtips och välja ut en till veckans blogg sen :-)

Hörrni, vill ni läsa något nöjsamt så kan ni roa er med diskussionen jag och en viss "A" haft bland kommentarerna i inlägget om snön ;-) haha vissa är för roliga.

Fler roliga postbitar idag! Nämligen 3 söta julkort :-) hm....undrar om mina gått fram idag tro? Jag har inte hört ngt så det har de nog inte. Jag har iaf skickat mitt paket till mamma idag med vanlig "snabb"-post. Det var på tiden.

Ni vet väl att sista dagen för julkort är imorgon? (för garanterad leverans innan jul med julfrimärke).

Jag fick en annan rolig postbit idag också :-) berättar mer om den ikväll! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så herlig bilde av deg, over INFO av deg<3 Fin du er=)

2009-12-15 @ 19:32:14
Postat av: zandrama

Om man postar med vanligt frimärke kan man posta ända till 21 december. 8)

2009-12-15 @ 20:08:20
URL: http://zandrama.wordpress.com
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Håller du på att pillar i din blogg..? Att jag undrar är för att jag bara kan se en meny hos dig, det är 2 men den ena är helt vit. Om du inte pillar så kanske det är hos mig det spökar, min data går seeegt just nu, kan det vara det tro?

2009-12-15 @ 20:22:48
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Isa

Hej!!! tänkte bara höra var du har köpt din beco bär sele skulle vilja köpa en sån och vad en sån kostar???

2009-12-15 @ 20:33:23
Postat av: BeckaHBitcH.se

jag köpte min beco hos http://edenbaby.se de har både webbutik och numera även en riktig butik i mölndal. Nu tror jag de har fraktfritt om man handlar för över 1000 kr i webshop:en. De är trevliga, seriösa och supersnabba på att skicka grejerna. rekommenderas!

2009-12-15 @ 20:35:41
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback