GODIS

Idag har jag och de små barnen varit hos Mathias föräldrar och gjort julgodis :-) Massa godis och mycket trevligt.

Victor har åkt nu. Först ska han spendera natten hos sin förra stödfamilj och sen åka med dem till Göteborg imorgon och hoppa på X2000 mot Stockholm! Sen ska han vara hos sin pappa i ett par veckor.

Min första jul utan Victor!

Alvin har också julledigt och är hemma med mig första dagen imorgon. hoppas jag hinner aktivera honom tillräckligt för att han inte ska klättra på väggarna och riva alla saker osv.

Blää jag har inte packat in en enda julklapp än!fatta va jooooobbbigt det kommer bli! Det blev för mycket i år igen. Så mycket att det mesta jag köpt på slutet gått direkt till ungarna som "tidiga julklappar"

Nu ska jag tömma kameran på bilder från igår och idag :-)

Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Mumsigt med julgodis, det vi gjorde är redan slut hahahaha, men vi ska göra mer nu i veckan. :) Tur att det är kul att slå in julklappar då eftersom du har alla kvar. ;)



Ska Victor vara kvar längre än en vecka?

2009-12-21 @ 08:26:47
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: thile

Lykke til med alt du skal hinne med.



Styrkekram

2009-12-21 @ 09:26:59
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

oki.. typiskt hehehe jag som hade planer på att låta Robin åka med samma tåg hem som Victor så vi skulle slippa åka bil, jag vågar inte sätta honom själv på tåget men Victor är ju van att åka tåg själv sen länge och vet hur det går till. Fast alltid kul att träffa Adrian med iofs och prata lite.

2009-12-21 @ 10:49:42
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: glamour mamma,livet som ung mamma!

såg på en bild att din son hade fått prickar på huvudet har du tagit reda på vad det är? sj har min dotter också sånt fast vid näsan och kinderna..

2009-12-21 @ 14:00:42
URL: http://thizzii.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback