Dan före dopparedan

Alleballe har åkt till sin farmor några timmar och jag håller på grejar här hemma för fulla muggar ...eller ja, så mycket som Elmer tillåter iaf, han har ingen större lust att vara själv tyvärr och jag ooorkar inte släpa på 8 kilo bebis hela tiden, det är nog tungt och svettigt.

Men det går framåt iallafall :-) har dock inte gjort det viktigaste än haha packa in julklappar. Tror det får bli ikväll när Alvin sover.

Jag är vansinnigt trött! Men mycxket kaffe och ännu mer socker har hållt mig vaken och igång ;-)

Nu ska jag fortsätta!

Kommentarer
Postat av: thile

Lykke til med alt du skal gjøre. Du når det nok, ikke stressa, vennen. Kram

2009-12-23 @ 14:57:11
Postat av: Hanna

Ja dem börjar bli galet tunga att gå å bära på hela tiden..å alvin klarar inte va i bärsjalen för länge han blir tokig när han blir för varm...

Vill även passa på att önska er en riktigt god jul kram

2009-12-23 @ 15:09:25
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Lisa

Slit inte ut dig vännen! Då blir inte julen något kul alls! :)

God jul önskar Lisa



PS. Testade ditt recept på hallonkola (2 die 4) :D

2009-12-23 @ 18:35:58
URL: http://lisapetri.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Har oxå gjort hallonkolan, men var tvungen att koka den i nära en timme... iallafall så blev den god. För god :) Känns som att tänderna ska trilla ur mun på mig nu, sockerchock är bara förnamnet :) God jul!

2009-12-23 @ 20:10:08
Postat av: Filura

Väger Elmer redan 8 kilo? Jag som tycker Elvira är tung, hahaha, hon väger 8,5 kilo och är ju många månader äldre än Elmer! Men jag tror hon är rätt liten för sin ålder faktiskt. 10,5 månad gammal och är bara 71,5 cm lång och väger 8550 gram =)

2009-12-26 @ 13:14:03
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Med kläder väger han ca 8 kg nu. Utan kläder vägde han för en vecka sedan ca 7,6 :-) han är väl ungefär 69 cm lång.

2009-12-26 @ 13:23:06
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback