Blogghjälp önskas

HJÄLP!

Jag MÅSTE ha hjälp med koderna i bloggen nu. Alltså någon som går in och kollar på dem och fixar för jag kaaan inte!!! Blir gaaalen! nej jag vill inte ha någon som försöker förklara, jag vill ha någon som GÖR :-)

Förrutom all skräpkod som jag vill få bort över huvudtaget har jag en grej jag absolut inte lyckas få till:

Om man går in på en kategori så laddas ett visst antal inlägg upp och längst ner på sidan finns en länk som gör att man kan gå bakåt och läsa äldre inlägg i kategorin. Så är det dock inte i "arkiv". Om man klickar på en månad så laddas ett visst antal inlägg upp men längst ner på sidan finns INTE en länk till äldre inlägg så tex i augusti kan man bara läsa sånt som är skrivet efter den 26/8

Hjäääääälp!!!!!

Tack snälla på förhand

Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej-ny design

Det där kan du få hjälp med på designadinblogg.se jag läste om det där för ett par dagar sedan.. eller så mailar du till blogg.se:s kundtjänst så hjälper de dig. Annars finns t ex Babbi,Tescho eller Lily, jag har flera på mina "övriga länkar".

Hoppas det ordnar sig!

Jessica

2009-12-04 @ 10:43:20
URL: http://tremoten.blogg.se/
Postat av: Pelikan

Jag kan hjälpa till att hålla tummarna för att du hittar någon. Mer klarar jag inte av. :-(

2009-12-04 @ 11:27:33
Postat av: Marie [Mamma till William]

Jag får tipsa om en tjej som hjälper mig med min blogg, jag berättar hur hon ska göra så fixar hon, superduktig tjej.



http://michaelaslife.blogg.se

2009-12-04 @ 11:33:28
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Freja

usch vad arg jag är över mammabeckainsamlingen!

2009-12-04 @ 11:35:09
URL: http://stockholmsfreja.blogg.se/
Postat av: mia

Hör av dig till webbverktygen såklart!!

Dom fixar allt, gratis.

I särklass den bästa tjänst jag någonsin använt!

2009-12-05 @ 08:53:37


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback