Väntan fortsätter...

Precis som jag trodde så försvann förvärkarna under natten. Eller ja, försvann är väl att ta i men de kommer absolut inte lika ofta och inte regelbundet. Har fått sova hela natten men med rätt många avbrott. Precis som vanligt med andra ord.

Alvin var så otroligt trött efter dagis igår att han slocknade som en sten klockan 16. Vi försökte gång på gång att väcka honom. Särskilt till middagen men det var rent omöjligt så jag lät honom vara till slut. Gav honom en flaska välling i sömnen strax före 20 och satte honom på pottan och sen på med en nattblöja.

Sen sov han hela natten (i min säng) men vaknade när Mathias skulle till jobbet 05:30 och har varit pigg som en mört sen dess - det har INTE jag varit ;-)

Ingenting blev gjort här hemma igår pga alla förvärkar. Lyckades inte ens laga mat så det fick Mathias komma hem och göra efter jobbet och sen somnade han typ vid 19-tiden :-D dööötrött. Men förmodligen desto piggare idag :-)

Jag ska försöka få en del hjort här idag och tar Victor till hjälp. Taskigt va :-P sista dagen på sommarlovet ;-)

Listan idag 36+6:

36 dagar till absoluta slutdatumet då jag blir igångsatt
26 dagar till BF enligt senaste mens
21 dagar till BF enligt rutinultraljudet
19 dagar till jag fyller 27 år
7 dagar till viktskattnings-UL *längta*
2 dagar till nästa BM-besök

Kommentarer
Postat av: Lena Arvius

Nä de tycker inte jag e så taskigt! Moa hjälpte mig när jag vänta Alvin! Han kanske tycker de e kul att få hjälpa dig oxå =) kram Lena

2009-08-18 @ 11:29:08


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback