Vaaarmt :-)

Så jäkla ONÖDIGT! :-) Nu kommer sommaren äntligen tillbaka - när M börjat jobba så jag inte kan åka och bada, då är det inte så härligt med värmen ärligt talat. Jag blir helt slö, trött och svullen.

man skulle kunna tro att det är smärtfritt med vatten i kroppen - det är det inte. Äckligt känns det också. Om jag tafsar på smalbenet tex så känns det helt äckligt svampigt *rysa*

Fötterna är svullna ordentligt. okej ...inte som precis före Alvin föddes då men iaf jobbigt ;-)

Men det är iaf lite gjort här idag även om jag är slööö och varm. Har fått väck säckarna till Rumänieninsamlingen! Gött! Mathias mamma kom hit och hjälpte mig köra ner dem. Körde till affären också.

Disk och två omgångar tvätt med eftersom det går fort att torka i solen. Ska hänga andra tvätten strax.

Enkel middag - Baconsås och pasta. Igår gjorde jag köttfärssås och spaghetti och dan innan fiskpinnar med pulvermos :-D haha snacka om latmat men jag orkar fan inget annat.

Jag hoppas få gjort massor imorgon men det är ju frena önsketänkandet. Inser det. Ska packa mina traderapaket ikväll och posta dem imoregon. Jag är senare än någonsin! Iaf två av dem hade betalat redan igår :-( men det kan inte hjälpas. Hoppas det är lugnt.

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback