Utsövd! :-)

Vi gick på bio igår, jag Victor och Mathias. Vi åkte in till Gbg och såg "Sommaren med Göran". Rätt kul men ingen toppfilm. Lite slöseri att se den på bio, den hade gjort sig lika bra på TV om några år ;-)

Men kul att komma iväg lite. Alvin dumpade vi hos Mathias föräldrar, första gången sen 3 juli som Alvin sov borta och det BEHÖVDE jag verkligen nu. Har varit världens tröttaste suraste mamma senaste dagarna. Det går verkligen utför nu för mig. Min kraft, ork, tålarmod, fysik. Allt bara försämras hur mycket som helst för varje dag som går.

Nu känns det helt sjukt att jag haft att-göra-listor. Nu klarar jag knappt att finnas till och än mindre att GÖRA saker. idag känner jag mig lite lite piggare. Ska göra i ordning bokhyllan som Mathias äntligen tog hit igår. Den har varit den felande länken för att kunna fixa i ordning i Alvins rum också.

Idag ska jag även tvätta och hänga en tvätt! :-) det omtalade berget med rentvätt finns också kvar men det skiter jag i. Huvudsaken är att tvätten blir ren, sen att den inte viks må vara hänt, kläderna går ju använda iaf, värre när de ligger i tvättkorgen.

Sen får nog M laga mat idag det orkar jag inte. Vi får se när Alleballe kommer hem också. Jag tänker inte ringa och fråga. visst saknar jag honom men jag ORKAR inte vara en jättebra tvååringsmamma för tillfället :-(

I magen är det lugnt. Hoppsan visar inga tecken på att vilja komma ut. Helt vanliga SD osv, inget spännande tyvärr. Men men. Max någon vecka kvar i vilket fall så.

Vecka 37+4

31 dagar till absoluta slutdatumet då jag blir igångsatt
21 dagar till BF enligt senaste mens
16 dagar till BF enligt rutinultraljudet
14 dagar till jag fyller 27 år
8 dagar till nästa BM-besök

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback