Som en potta skit

Usch mår inte ALLS bra idag!

Vill krypa ur kroppen och ta en paus. Frukosten står upp i halsen, jag mår illa, känner mig svettig, varm, svullen, tjock och obekväm. Lite influensakänsla (fast inte riktigt och ingen feber).

Huvudet känns mosigt och spränger av ont.

Har sovit en halvtimme på förmiddagen men det hjälpte ingenting. Dessutom är det så jobbigt att ta sig ur och i sängen och gör ont att ligga hur jag än ligger så det ger inte så mycket.

Skulle helst inte vilja må så här i 4 veckor till så jag hoppas det blir bättre.

Väger nu nätta 83,3 kilo också :-( jag har redan gått upp nästan precis lika mycket  jag gjorde totalt med både Victor och Alvin (22 kilo varje gång). Fortsätter jag gå upp 2 kilo i veckan de sista veckorna också som nu sista veckan så kommer jag väga mer än Mathias innan detta är klart. Jisses!

Jag bryr mig inte om vikten som sådan för jag är inte alls orolig för att inte gå ner efteråt men det är TUNGT att bära på en massa extravikt som man inte är van vid.

Måste försöka fixa sovrummet lite idag. MÅSTE! Det går inte vänta längre. Alvin behöver det rummet och vi har ju tänkt kolla på säng till honom idag eventuellt. Vi får se.

Nåja ...skrivandet får inte rummet färdigt precis så det är bäst jag lyfter på den numera extremt feta röven och sätter fart hemma.

Känns bra att ha Victor hemma nu <3 Nu känner jag mig hel och har en hel familj igen.

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback