KLIPPNING imorgon

Bara så alla vet ...så gick jag och köpte batterier, bindor, present från bäbis till Alvin idag Sen gick jag och skaffade mig en klipptid IMORGON ;-) jag SKA hinna klippa mig hahaha :-D

Så nu börjar det verkligen bli riktigt riktigt färdigt för att ta emot Hoppsan hemma och BB-väskan saknar inte mycket. Bara sånt som man får lägga till i sista minuten som inte går att packa innan typ.

Lite fundersam över klippningen nu bara. Ska jag vara tråkig och bara toppa och sånt eller klippa på riktigt?! Typ till axlarna eller så? kanske skönt nu när man får bebis...

åååå snaaart snart bebis <3


Förresten... mitt blodtryck var ju knappast alarmerande men det var ju inte lågt direkt och det har ju ökat "stadigt" nu. Är det något att tänka på? Måste man ta det lugnt? Jag mår inte toppen och huvudet håller på att sprängas men å andra sidan har det ju varit en händelserik dag och väldigt VARMT.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart du ska ta det lungt,högt blodtryck är inte att leka med...

2009-08-20 @ 18:00:37
Postat av: Amanda & Oscar

Att ta det lugnt är nog en god idé! :)

2009-08-20 @ 18:16:30
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Av med håret! Vad ska du med det till?

2009-08-20 @ 19:07:18
Postat av: carin

det kan jue stiga mer blodtrycket av stress och dyl så ta det lite lugnt inför lill skruttens ankomst e nog bra =)

Å vad det gäller håret så kör det lite i etapper, ja brukar välja lite jennifer aniston stil typ =)

2009-08-20 @ 20:22:56
Postat av: Linnea

Hej! Superfin mage, det syns att den har sjunkit! Jag har försökt hitta vad du jobbar med när du inte är lyxhustru :) är bara nyfiken! Lycka till med förlossning och bäbis, snart tittar den lilla ut!

2009-08-21 @ 09:27:32
Postat av: Rebecca

Ta det extra lugnt nu den sista tiden, stigande bltr ska man ta på allvar + att du behöver vila inför det som komma ska =) Jag gillar långt hår och försöker själv få det långt. Ditt är jättefint så jag hade nog bara toppat men gör det du tycker känns bäst. Lätt att ångra en impulsgrej liksom ;-) kram

2009-08-21 @ 09:34:32
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback