Jobbigt nu

Näe nu är det inte roligt längre. Nu är det faktiskt fysiskt riktigt riktigt jobbigt. Senaste dagarn har det bara gått rätt ner i botten. Det har blivit astungt, asjobbigt och jag mår skitdåligt.

Ska försöka sova lite mer - dvs börja lägga mig tidigare och se om det hjälper. Bara att gå till dagis och hämta/lämna känns som ett helt projekt och det gör jätteont och trycker på massor så det känns som hen ska trilla ut!

Hur ska jag orka detta i en massa veckor? Tänk om det blir värre?

Fan också! Det har ju gått så bra hela vägen :-( måste det bli så här nu?!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller med dig, det är sååå tungt nu. Kroppen orkar verkligen INGENTING känns det som. Man vill bara gå och lägga sig och ligga kvar tills det är dags att klämma ut bebis ;-).

Vill förresten säga att jag älskar din blogg, alltid intressanta inlägg.

MVH Caroline (Dancia på FL)

2009-08-13 @ 16:28:19
URL: http://carolinehofer.blogg.se/
Postat av: Lindisen

men gumman! fokusera nu på det fokusera och det dom är enkelt och går bra! försök skjuta undan andra tankar, det tar bara massa kraft från dig som du behöver under förlossningen. Tänk att varje dag är en ny dag och en början på något fantastiskt. kämpa på nu i slutet, du är grymt duktig! ta dig tid att vila när alvin är på förskolan och tänk massor på dig själv!!!

kramar!

2009-08-13 @ 16:46:23
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Linda L2K

Kram!!!!

2009-08-13 @ 18:08:53
Postat av: Kaiza på FL.

Stackare...jag vet precis hur det känns. De sista veckorna när jag väntade lillprinsen för 2 år sedan var hemska. Minnet av den tiden kommer nog inte blekna, men självklart var det värt det (ifall några moralister skulle komma hit och tycka att man är otacksam och gnällig.)

2009-08-15 @ 16:21:17


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback