En rosa val? Barbapappa? Beckah?

Hahahaha det börjar se rätt roligt ut faktiskt :-D borde inte den där struten som står rakt ut typ gå av snart? eller trilla ner till knäna? ;-)

Vecka 37+0

35 dagar till absoluta slutdatumet då jag blir igångsatt
25 dagar till BF enligt senaste mens
20 dagar till BF enligt rutinultraljudet
18 dagar till jag fyller 27 år
6 dagar till viktskattnings-UL *längta*
1 dagar till nästa BM-besök











Det ser ut som att det är "bara mage" men jag som vet att jag gått upp ca 22-23 kilo vet att det absolut inte bara är mage ;-)  det kommer även alla andra att se efter Hoppsan är född hahaha.

Kommentarer
Postat av: åsa

helmysig mage! Själv gick jag under namnet "späckhuggaren" sista veckorna på senaste graviditeten.

2009-08-19 @ 13:35:06
Postat av: Anonym

vilken fin tavla :)

2009-08-19 @ 17:04:20
Postat av: Anonym

sjunkit har den gjort iaf!!

2009-08-19 @ 18:21:26
Postat av: sofia

den vart inte dålig den magen, den var nog bland det största jag sett, ligger hoppsan på tvären eller??? får man fråga vad du har i SF mått? hehhehe



måste vara jobbigt för dig o springa runt med den!

2009-08-19 @ 19:42:36
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Din mage är ju superhärlig :) Så där såg jag ut i v.43! Nu längtar jag ju lite efter den även fast den var spänd och kliade konstant.

2009-08-20 @ 11:23:17
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Elinor

meh va ju jag som skrev att den sjunkit! knas

2009-08-20 @ 18:08:19
URL: http://fundilera.blogspot.com
Postat av: Strumpan & Co

En fiiiin mage, men jag skulle aldrig våga släppa den som du gör på bilderna, jag skulle hålla i den som du gör på bild tre jämt. :-D Den sur ut att trilla av (eller ur?) när som. :-)

2009-08-22 @ 13:55:43
URL: http://sandlada.blogg.se/
Postat av: malin i ösd :)

Den är SÅ stor alltså!! Haha.. Så himla fascinerande ju! :) Och den är verkligen SÅ FIN!

2009-08-24 @ 09:46:45


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback