En klassiker

Bästa Hoppsan!

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer att äga rum snarast, dock senast inom 13 dagar. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa överenskommelserna kring denna hyresperiod med slutdatum 090908 (se bilaga 1, UL-rapport)

Som en sista åtgärd kommer jag tvingas lämna ärendet vidare till induktionsbedömning då ingen hyra för perioden kommit mig tillhanda. För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig därför att flytta ut självmant, snarast möjliga.

Mvh/
Din hyresvärd och mamma.

Kommentarer
Postat av: åsa

HA HA HA HA :-) :-)

2009-08-26 @ 21:41:02


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback