Sjukling

Sjuk liten Alvin här hemma. 39-40 grader feber men inget annat (än så länge). Började igår. Så det blir en mysdag för oss eftersom ingen av oss fått sova som man ska i natt. han har vaknat minst 10 gånger (kändes som en miljard) och behövt grejer.

Yey! sönderhackad sömn! Ser fram emot att få en nyfödding igen ;-)

Nejdå det är inte så farligt, inte med en bebis om man ammar, iaf inte för mig. Jag sov ingen hel natt i sträck förrän Alvin var 10 månader (från någon gång i mitten av graviditeten då jag fick börja springa upp på toa) men det gick jättebra medn jag ammade, då klarade jag sönderhackade nätter utmärkt. Nu däremot är det värre. Nu känns bara en natt plågsam.

Nej nu ska jag hoppa ner till Alvin på madrassen framför TVn tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Själv så har jag inte sovit en hel natt på 1,5 år, men jag ammar ju fortfarande (det är ju därför dottern väcker mig 1-4ggr per natt), så det går väl lättare att somna om då gissar jag. Vi får se om några veckor nu när jag måste sluta amma. Har vi tur så börjar hon sova hela nätterna, har vi otur så måste vi hålla på och natta henne massor. Ugh! Men så länge man slipper gå ur sängen är jag ändå rätt nöjd. :-)



Hoppas Alvin blir frisk snart!

2009-04-03 @ 15:08:03
URL: http://www.hippiemamman.wordpress.com
Postat av: T r o l l i s

Nästa bebis blir säkert en så'n som sover hela natten. Hihi. Krya på A.

2009-04-04 @ 19:38:12
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback