Tråklördag (uppdat: eller inte)

Jahapp vad står på dagens meny?

Städa lite
Gå och köpa ett ton julfrimärken (typ)
Handla smågrejer
Lägga upp lite på tradera

Men jag vill ju göra något kuuuuuuul

AJ SHIT jag är blåst :-D mouahahahaha MITT I SKRIVANDES STUND kom jag ju fan på att det är kalas om några timmar :-o

Ännu ett syskonbarn har ju för fasen kalas och jag höll på göra favorit i repris och glömma systersonen igen, underbart!

Sen är det ju glöggkväll med alla söta systrarna *s* jag är för rolig jag. Borde skriva minneslapp i handen eller något :-)

Här funderade jag ett slag på att radera allt och skriva om så ingen ser hur glömsk och korkad jag är meeen jag orkar inte så jag bjuder på det :-)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha, tur det finns folk att fråga ibland ;-)

2008-11-29 @ 14:40:21
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se
Postat av: rebecca

lol 49 julkort =)



mysigt med glöggkväll, själv har jag aldrig smakat glögg mår illa av bara lukten.

2008-11-29 @ 23:02:48
Postat av: thinki.se

Måste kolla in ditt Tradera :o)

2008-11-30 @ 10:32:15
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback