En öl på eftermiddagen

En öl på blanka eftermiddagen minsann :-) är det lillördag eller? ;-)
LOL ville ha något gott till maten när jag käkade sen lunch och rotade fram en öl som jag fortfarande jobbar på ;-)
Nepp dags att göra sig i ordng för snart kommer M och ska hämta Alvin och jag tänkte sno lite skjuts för att posta paket.
Nu vill jag veta lite om mina läsare...

1. Hur hittade du hit?
2. När hittade du hit?
3. Brukar du kolla min bilddagbok också?
4. Har du även följt busig.sida.nu när den uppdaterades?
5. Varför läser du min blogg?

Kommentarer
Postat av: Emma

Genom bilddagbok

hmm det va precis i början när du börja blogga tror jag

Ja jag brukar titta på din bilddagbok

ja jag har följt din hemsida i många år

Ja gillar ditt sätt att skriva,

2008-11-19 @ 19:04:26
URL: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: pia



1. Hur hittade du hit? -genom familjeliv.se

2. När hittade du hit? -nyss

3. Brukar du kolla min bilddagbok också? -nej

4. Har du även följt busig.sida.nu när den uppdaterades? - nej

5. Varför läser du min blogg? -Rubriken "barnmisshandel är okej" fångade min blick :P

2008-11-19 @ 19:09:29
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: Reb

1. Hur hittade du hit? -genom familjeliv.se

2. När hittade du hit? -Maj -08

3. Brukar du kolla min bilddagbok också? -HAr kollat den tre gånger, men mest dina youtube filmer på Alvin.

4. Har du även följt busig.sida.nu när den uppdaterades? - Följde den sporadiskt tidigare men ej nu

5. Varför läser du min blogg? - Är interesserad av att se hur Alvin utvecklas då min dotter verkar följa hans datum i utvecklingen. Sedan hoppas jag även att jag kommer se dig komma underfund med hur du ska använda din inteligens och fantastiska argumentations förmåga på ett sätt som inte bara slösar bort dem. Underförstått tycker jag således att du har gjort det de senast åren. Självklart ej medräknat den tid du lagt på dina underbara barn som verkligen har valt rätt med dig till mamma. Jag tror starkt att du har kraften och kunskapen att kunna göra världen bättre ej endast genom dina barn utan kanske forskning eller politk. Lycka till jag och min familj tror på dig, bara du ej blir för bekväm av dig ;)

2008-11-19 @ 19:19:53
Postat av: Anonym

1. Genom bilddagboken.

2. Nyss

3. Ja..jag följder bilddagboken.

4. Japp..följde Busig sida

5. Varför jag läser......våra söner har tidigare gått i samma klass :-)

2008-11-19 @ 19:42:57
Postat av: Ingela

1. Genom Familjeliv. På något sätt. :)

2. Det minns jag inte, faktiskt.

3. Ja absolut!

4. Någon gång.

5. Gillar ditt sätt att skriva och din brutala ärlighet. Fortsätt med det! :)

2008-11-19 @ 20:34:40
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: Leif L

1. Mensa.

2. När du skamlöst gjorde reklam för bloggen.

3. Nej.

4. Tittat på den några gånger.

5. Tja, pga gemensamma punkter som Mensa och Jämtland. För att den går att följa med RSS också, annars hade jag nog inte gjort det. Slipper bakgrunden då! :) Fruktansvärd färg måste jag säga...

2008-11-19 @ 22:48:40
URL: http://berinder.blogspot.com
Postat av: malin

1.Hittade hit via busig.sida.nu :-)



2.Ja.. för några dar sen :-)



3. Inte så ofta... Brukar tappa bort adressen.. Och så brukar den sidan krångla rätt mkt för mig:-S



4. Självklart! :-)



5. För att jag vill följa starka lilla Bechahs väg genom livet! :-)

SÅ glad att kunna följa dig och ert liv via nätet!



Kram på dig tjejen!



2008-11-20 @ 08:34:10
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Johanna (bildbevis75 på bdb, Counterfeit på FL)

1. Genom bilddagboken

2. Alldeles nyss

3. Ja, det lär jag fortsätta med

4. Ja, jag har varit inne på den några gånger och läst många inlägg (via FL)

5. Det var väl temat särbegåvade barn som fick mig att intressera mig för din person. Jag minns faktiskt inte längre om det var nåt inlägg på FL. Jag hörde sen ett radioprogram som handlade om din son. När jag väl började följa din bdb fortsatte jag med det.

2008-11-20 @ 13:57:37
URL: http://ingen tills vidare
Postat av: Caroline

1. Hur hittade du hit?

Via busig.sida.nu



2. När hittade du hit?

För några dagar sen



3. Brukar du kolla min bilddagbok också?

Japp



4. Har du även följt busig.sida.nu när den uppdaterades?

Ja



5. Varför läser du min blogg?

Intressant, du har starka åsikter som du står för! Hittade dig första gången på babyfriends för en herrans massa år sen..tror victor var ca 3-4år, kan de stämma? Har sedan dess följt dig i familjeliv, busig.sida.nu, och bilddagboken.

2008-11-20 @ 16:06:10
Postat av: Emelie

1. Via någon annans blogg till busigsida och nu hit.

2. Minns jag inte.

3. Har hänt.

4. Ja, ett tag innan du hämnade här:)

5. Tycker den är intressant, väldigt olika saker du skriver om osv.

2008-11-20 @ 19:06:28
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com
Postat av: Igelkotten

1. Hur hittade du hit?

Via en länk på Bloggtipsarna

2. När hittade du hit?

Idag, den 20 november

3. Brukar du kolla min bilddagbok också?

Nix

4. Har du även följt busig.sida.nu när den uppdaterades?

Nej

5. Varför läser du min blogg?

Den verkar skriven av en intelligent tjej med samma värderingar och syn på genusfrågan som jag. :-)

2008-11-20 @ 23:04:11
URL: http://igelkotten.wordpress.com
Postat av: Linda L2K

1. Hur hittade du hit?

-FL eller bdb

2. När hittade du hit?

-Nån vecka sen eller så =)

3. Brukar du kolla min bilddagbok också?

-Yups,har gjort det från början.

4. Har du även följt busig.sida.nu när den uppdaterades?

-Nja, i omgångar.

5. Varför läser du min blogg?

-Det känns ju som man "känner" dig efter åren på BF och FL så då är det ju kul att följa ditt liv med.

2008-11-22 @ 09:28:24


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback