En lista

Hittade en lista inne hos: http://malvamamms.blogg.se/


Som jag var tvungen att svara på :-)

1. Vad heter du?

Rebeckah Camilla Marianne Larsson
2. Vem tror du att du är egentligen?
Mamma, syster, bloggbitch och lite sånt ;-)

3. Är du för lång eller för kort?
Lagom, 167 cm

4. Hur gammal skulle du vilja vara?
Jag trivs bra som 26-åring

5. Vad heter du i andranamn?
Camilla Marianne

6. Vad står FB för? Flashback eller Facebook?
Varken eller. Det står för en bekant som heter Fredrik och något på B i efternamn.

7. Är du en teaser eller en pleaser?
Helt klart både och.

8. Har du funderat på om din pappa verkligen är din pappa?
Tja, nån gång.

9. Har du varit med om något konstigt som du inte riktigt kan förklara?
Mängder

10. Din vän har kommit över en summa pengar i ett brott där ingen människa kom till skada. Skulle du ljuga för polisen för att skydda din vän?
Hm, beror på vad det är för brott och vem det är.

11. Lakrits eller vanilj?
Lakrits, fast salt i så fall.

12. Pratar du för dig själv när du är ensam?
Nej inte högt men för en massa konversationer i huvudet.

13. Gud är: en kraft, en person eller en projektion?
Ett påhitt

14. Vem kommer först?
Jag brukar komma före killen ;-) men bäst är ju samtidigt.

15. Är du tyst eller högljudd i sängen?
Snackar ibland om nätterna. Speciellt om jag är förkyld.

16. Har du fejkat en orgasm?
NEVER! Skulle aldrig hända. Snacka om att blåsa sig själv.

17. Vilket ställe vill du besöka "när det hände" - Area 51 eller Studio 54?
Studio 54 såklart.

18. Tre låtar i soundtracket till ditt liv:
Bläää ingen aning

19. Vilken av dem ska spelas på din begravning?
Don't know

20. Tre sorters godis eller snacks som du gillar:
OLWs ostkrokar
Less fat-chips Havssalt
Gott och blandat
21. Handlade fråga 11 om glass?
Nej. Då hade jag inte valt lakrits.
22. Vem spelar huvudrollen i filmen om ditt liv?
Jag själv :-)

23. Vilken bok läste du senast?
Totte badar :-D

24. Skriv fyra märkliga saker om dig själv, varav tre är sanna och en är falsk!
Jag kan vifta på öronen
Jag tycker Bridgeblandning är gott  *duckar och skäms*
Jag har 3 armar
Jag är medlem i Mensa

25. Attraheras du av personligheter som är din motsats eller som liknar dig?
Både och.

26. Vad stod det i det senaste sms:et du fick?
Mat?

27. Vad har du på dig när du sover?
Trosor nuförtiden när jag sover med Alvin, innan var jag naken.

28. Nämn två kändisar som du vill para dig hämningslöst med!
Ingen som jag kan komma på, är jag tråkigast i världen? 

29. Är morgonmänniskor onda eller goda?
Jobbiga

30. Du får chansen att leva i ytterligare 200 år, men ditt liv tar en paus och startar igen om 50 år - skulle du tacka ja?
Nej va jobbigt!
31. Välj tre personer som får bli miljonärer?
Syster K
Syster A
Syster S
32.
Skulle du vilja bestämma över din egen död?
Nej
33.
Har du dejtat någon som du träffat över internet?
Mja eller jo, det har hänt.


Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback