STREEEESS

Blää så jäkla mycket att göra och så lite tid ...och så mycket på nätet att hinna ikapp som stjäl tid ;-) hehehe

Jag borde ha önskat mig ett tangentbord i julklapp med USB-kabel på. Poppo har ju tsasat sönder det inbygda i laptopen så det är skitjobbigt att skriva. Anyway...

Stökigt och smutigt har det REDAN hunnit bli fast vi lämnade en städad lägenhet och nu bara varit hemma i 2 dagar...suck...ettåringar! Nåja, hans föräldrar har hjälpt till rätt bra att stöka ner me ;-)

Jag har inte ens packat upp väskan...

Borde/måste/ska/vill få gjort innan jul:

* Packa upp
* Sy en viss julklapp jag inte kan nämna här
* Göra handavtrycken på Alvin (har köpt ett kit) och att det ska hinna torka att ge bort
* Vika tvätt, hänga ny tvätt, tvätta mer
* Läsa igen mig i folks bloggar
* Kika ikapp mig bland allas bilder i bilddagboken
* Diska
* Städa i ordning
* Dammsuga
* Skura
* Städa badrummet
* Skicka lite jobbansökningar
* Rena ur Alvins leksakslådor innan det kommer nytt
* Hänga upp alla julkort jag fått på ett snöre i hallen som förra året
* Ladda videokameran

Listan kommer säkert uppdateras...

Ja och då kan man ju fråga sig varför i hela friden jag sitter här? Jo jag skulle sy den där julklppen. Skitsmart! Tygerna ligger i sovrummet och där ligger M och A och sover. Alvin hade klarat att jag gick in och tände lampan och så men inte M och jag vill inte chansa för han kliver upp 5 på morgonen för att sticka till jobbet så jag vill inte gå in dit förrän jag ska lägga mig och då är det att smyga.

Igår natt packade jag in alla julklappar, runt 65 stycken. Men fyyy fan! Jag packar snabbt och slarvigt och ändå tog det frånn kl 00 till klockan 05 :-o rena döden. Jag la mig strax efter Mathias gått till jobbet...

Nej nu ska jag sätta fart och få något gjort iallafall och sedan lägg mig så jag får lite sömn för en gångs skull! :-)

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, äntligen hör man något från dig, hur är allt innan jul? =) kram

2008-12-23 @ 11:17:51
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: donna

men hörrö du!!! du får allt bra ta o skvallra nu ang julklappen!

hemligheter måste berättas ;-)

2008-12-23 @ 12:07:22


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback