Ordning och oreda


Yey! Nu har jag renstat ur Alleballes leksakslådor, omorganiserat, städat bort gammal skit och sorterat in allt nytt. Han äger hela vardagsrummet nu *s*.

Har däremot inte hunnit städa hella än, lite för hungrig. Blir pizza om en stund hehe. Alvin sover sen 2 timmar tillbaka och Victor gick nyss ut och skulle vara med bästisarna C och J.

Mathias bara försvann, jag gissar att jag inte lyssnade när han sa var han skulle men jag vet att vi skulle käka pizza så förmodligen är han iväg och köper det ;-)

Dock har jag lite sällskap här ändå för systersonen Tiger är här och ska sova över när syrran ska ut och festa :-) Tiger är överförtjust i Alvins alla saker :-)

NU kom Mathias med pizza :-D :-D bye bye

Kommentarer
Postat av: B

Va, inga julmatsrester?! :-D

2008-12-25 @ 19:16:24
URL: http://telefonsladd.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback