Hitta på

Alvin är nyäten och ska snart läggas för middagslur. Vad ska man hitta på? Ta tag i ännu ett städprojekt (de gamla datorborden) eller städa vanligt? Plocka i ordning, dammsuga och skura med andra ord.

Något får jag göra iallafall medan plutten nanar. När han vaknar ska vi hem till syster S och hälsa på en sväng. länge sen sist. Tänkte ta med mig Alvins gamla Bumbostol och låna ut till Susannes granne med en tremånaders pojk. Gött om den används istället för att jag ska bära upp den på vinden (fram till nu har den stått och skräpat inne i badrummet som jag som bekant städade igår ).

Har tagit tag i disken nu innan lunch också och så ska jag vika en tvätt. Någon gång hoppas jag på att få fint hemma *s* ett litet steg i taget men det blir ju massor av tid till det när Alvin börjar förskolan i januari OM nu inte jag får ett jobb *hoppas*.

Imorgon är det nyårsafton. Vad hittar ni på? Vi ska iväg och käka på restaurang. Samma folk som på julafton minus Victor som ju valt att vara i Fritsla istället.

Minns ni mitt inlägg om restaurangbesöket med Alvin och Mathias för en tid sedan? :-D samma ställe ska vi till hahaha. Vi får väl se om personalen suckar när de ser Alvin ;-) Känns lite knäppt att, med facit i hand, gå och utsätta sig för ett sådant restaurangbesök igen hehe men men det går säkert bra. Är ju två bebisar med nu också så man kan hoppas att den andre är vildare ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din sk blogg verkar vara en städa-sova-gnälla blogg...

och varför jag halkade in här, blev nyfiken på bitch,men här var det allt annat än bitch, mer kärring...

2008-12-30 @ 17:08:26
Postat av: Linda och William

Hej! vi ska inte göra något speciellt, vi ska bara äta och äta och äta tror jag och spela monopol på PS3. Sonen är med sin pappa och de skulle iväg till vänner ikväll! Gott Nytt År från en bloggläsare!

2008-12-31 @ 18:55:53
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Sälj Bumbon ist. Såg nå'n som fick nästan 300 kr för sin...

2008-12-31 @ 23:30:19
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback