Hahahaha

Kopierat från min systers blogg från när hon hade Victor när jag var på semester. Handlar om Victor 10 år och hans kusin Jens snart 13 år:

" Har ju systerson V och mina egna 2 här... de har kommit jättebra överrens och haft riktigt roligt ända tills de får för sig att ha kuddkrig... helt plötsligt hör jag ett hysteriskt skrikande inifrån rummet... Kommer in dit och där mitt på golvet står min systerson, blod rinner nerför armen och han håller handen vid huvudet.

Jag får in honom på toa och trycker en handduk mot huvudet för att stoppa blodflödet medan han fortfarande skriker hysteriskt, han trodde fullt och fast att han skulle dö, stackars liten, när jag äntligen fått honom lugn och fått stopp på blödningen så har han ett litet jack på ca 3 mm, fattar inte att ett så litet sår kan blöda så mkt...

När jag väl fått ordning på honom så fick jag ta hand om min store son som var "orsaken" till hela kalabaliken. Han hade lagt sina nycklar i kudden och kom inte ihåg det när de började kuddkriget, vilket innebar ett litet jack i systerson V:s huvud... och en halvt hysterisk son som trodde att han nästan dödat sin kusin. Fick lugnat ner alla och sedan fick de borsta tänderna och lägga sig, de var helt slut efter detta traumat =)


 En sak är jag glad över iaf, hans mamma var inte här, hon hade blivit lika hysterisk om inte mer, vilket hade gjort saken ännu värre."

Syrran berättade att Victor hade vrålat till Jens: "DU HAR DÖDAT MIG!!!" och andra panikartade saker...


Kommentarer
Postat av: thinki.se

Huga då. Tur det gick bra iaf.

2008-12-27 @ 13:22:03
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Christer Romson Lande

Uj, uj, dödsångest är inte roligt! Ens inte över tre millimetersjack.

2008-12-27 @ 15:30:42
Postat av: Kicki

Hmmm... nä, det var inte roligt just då när det hände... speciellt när man är ensam vuxen och har två hysteriska barn som egentligen behöver hjälp bägge två samtidigt...då måste man prioritera och detta fallet var ju inte prioriteringsfrågan så svår eftersom den ena blodade... Men en pärs var det definitivt!! Det viktigaste är att lyckas behålla lugnet själv!

2008-12-27 @ 21:27:02
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se
Postat av: Nathalie, 20årig mamma

Åh.. stackars.. :/ :)



// Nathalie, grundare av www.5ore.se

Sveriges roligaste auktionssajt!

2008-12-27 @ 23:29:38
URL: http://babyisak.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback