DRÖMVINSTEN!

Vilken liten pryl önskar jag mig hetast sen hur långt tillbaka som helst??!

En digital systemkamera och helst då en Nikon. Jag har tittat på Nikon D 40 och dregglat och drömt för de högre siffrorna D60 osv har jag inte ens tillåtit mig själv att fantisera om.

Så snubblar jag in på en sida där man kan VINNA MIN DRÖMKAMERA!!!! En Nikon D60!

FATTA om det skulle hända! haha nej, jag tror inte det på riktigt skulle ske men det finns en pyttepytteminimalisk chans iallafall så nu kan jag somna dregglandes och drömma om digitalkameror.



Vill ha vill ha vill ha

Kommentarer
Postat av: Cecilia

En D60 har jag..jättebra, hoppas du vinner den även om chanserna är minimala..dock tycker jag inte priserna på den är ruskigt högra!

2008-12-29 @ 22:24:47
URL: http://cecilialjungberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

Fin :) Lycka till i tävlingen, håller tummarna :)



jag vill ha Nikon D90 =) hehe men de kan jag nog bara drömma om nu då jag har en ganska ny Canon.



nehe ska gloa lite äldre inlägg här hos dig nu om jag orkar. :)

2008-12-29 @ 23:59:51
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej/
Postat av: ida

Nikon D40 har jag, de är en kanon kamera! jag rekomenderar den starkt :)

2008-12-30 @ 00:13:12
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: Lindisen

lycka till! jag har en sån och det är det bästa bästa jag någonsin köpt tror jag!!! nu ska jag drömma om en D90.....

2008-12-30 @ 09:40:36
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Sandra

Den kamran köpte min sambo i lördags och den är bara så härlig att fota med. Bilderna blir helt kanon och jag kan inte vara annat än nöjd med den.

2008-12-30 @ 10:18:50


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback