Bebisfritt

Alvin sover hos farmor och farfar inatt. jag vill att han ska testa att sova där för att sedan se att vi kommer tillbaka och hämtar honom så att han vet det när vi åker iväg en hel vecka att vi kommer att komma tillbaka. Det var ju så länge sen han sov hos dem.

Så nu ikväll har jag och M varit och legat i kärringgrillen en sväng för att tåla solen bättre. Blir nog mycket solfaktor för mig i början för jag är så klen, kan typ inte få färg ...jo RÖD. Medan Mathias den jäveln blir brun *surar avundsjukt*. Jag blev jätteförvånad. jag träffade honom på vintern, ja gasnka EXAKT för 3 år sedan och så blev vi ihop i början av januari. Då var han kritvit och så är han ju blond, lite rödlätt (rött skägg hehe) så jag tog förgivet att han var sån som är likblek året runt förrutom på sommaren då han blir kräftröd, men näää så åkte han iväg oxh fiskade en helg i början av sommaren vårt första år och kom tillbaka BRUN! orättvist, han har ju rött pigment, mer än mig till och med.

Vi var och handlade lite också men såklart glömde jag köpa batterier och rakhyvelrefill. Alltid glömmer man något.

Ska försöka ragga rätt på en klipptid imorgon om det går att få tag på så jag får ordnat till risbusken, kan ju vara trevligt. Får passa på när Alvin ändå inte är hemma.

Victor är hemma nu men imorgon efter skolan ska han hem till sina bästa kompisar, deras låtsaspappa har dött i en olycka i veckan och de behöver få tänka på annat så de ville få dit Victor och Victor ville dit, han har stått familjen väldigt nära ända sedan vi flyttade hit för 8 år sedan och träffat den här låtsaspappan massor, följt med på utflykter, byggt kojor i skogen osv. Pappan har en liten biologisk dotter med mamman också som ska ha sin första lucia på förskolan på fredag så Victor ska sova över och följa med på den. Lillan som blivit utan pappa är inte ens 2 år :-(

Kommentarer
Postat av: Kicki

Mmmm bra att de får vara med Victor, det hjälper nog lite, det är aldrig lätt att förlora nån som står en nära!



Så nåde dig om det händer dig nåt flera hundra mil hemifrån ;-);-) Love u sys <3<3<3

2008-12-11 @ 07:02:44
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback