Skene Marten

Så där ja :-) Nu har vi varit ner till byn och kikat på allt crap som säljs och så blev det lite karusell för barnen :-) Det är INTE gratis. Hutlöst dyrt nu för tiden. "Det var bättre förr" vill jag säga men känner mig så jävla gammal då ;-) men saffran är fan billigt i jämförelse ;-) *s*

Jag gick ner med syster S så det var hon, jag, systerdotter Celine, systerson Oliver, Alvin och Elmer. Victor var hemma hos en kompis istället.


Lite bilder också (fler och bättre på Facebook):




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fina bilder på dig och barnen :) Snygg vagn, vi har likadan till vår minsta ;) kram

2011-09-11 @ 20:07:38
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback