Dagens BÄSTA! :-D

FAIL! Hahahaha jag garvade läppen av mig *LOL*

Det blir bara roligare och roligare ju mer jag tänker på det. Det är liksom en människa som gjort sig den stora mödan att leta rätt på bilder och sen klistra ihop ett kollage i ett bildbehandlingsprogram. Lagt ner jobb på detta, laddat upp bilden på Facebook och ingenstans på vägen stannat upp och "Hey, vänta här nu...?". Det allra roligaste är dock de som löst rebusen fel :-)







Han insåg såklart sitt misstag när svaren började trilla in och skrev sedan:


"Sorry! Slarvfel av mig.. oj vad pinsamt. Ja, ni alla som skrivit är vinnare.. skriv era mailadresser i loggen så skickar jag kupongen /***"

Kommentarer
Postat av: Martina

Han hade ju helt enkelt bara kunnat säga att det var en "kugg"-rebus och att det var meningen att det rätta svaret skulle vara "B du en vinnare"....



Men lite roligt var det allt haha

2011-09-27 @ 21:17:18
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Isabella

Fast det är ju BÄR-ÄR det är ju B. Sen GREN-GR är ju EN, så det rätta borde ju bli Du BER vinnare?

2011-09-28 @ 12:05:09
Postat av: Anonym

Ingenting här i världen går emot andras brister.

2011-09-28 @ 19:53:40
Postat av: kajsa akterhag lyxell

Haha!

2011-09-28 @ 20:04:20
URL: http://livetsomdetserut.wordpress.com
Postat av: Agnes

Fan vad jag blev irriterad på den rebusen! Vilken idiot!

2011-10-13 @ 00:13:35
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback