Det kom en kommentar...

idA skrev:
"Du kanske bara godkänner positiva kommentarer ? Finns en uppsjö av mammor som sytt egna onepiece. Tycker helt ärligt inte din hemma sydda va något speciellt alls ... :-/ fruktansvärt ful färg kombo du valt oxå ... Men men, bättre lycka nästa gång ;)"
Eftersom du kanske inte går in bland kommentarerna och läser svaret så får du det här i ett inlägg:
"Men idA; det är ju inte du som ska ha den så vad DU tycker om färgkombon är ju ganska ointressant och jag behöver inte ha bättre lycka nästa gång, jag är nämligen väldigt nöjd den HÄR gången :-)
...och nej, jag godkänner inte bara positiva kommentarer, men det kanske ser ut så, eftersom du är ensam om att ha skrivit negativt."
idA skrev:

"Du kanske bara godkänner positiva kommentarer ? Finns en uppsjö av mammor som sytt egna onepiece. Tycker helt ärligt inte din hemma sydda va något speciellt alls ... :-/ fruktansvärt ful färg kombo du valt oxå ... Men men, bättre lycka nästa gång ;)"

Eftersom du kanske inte går in bland kommentarerna och läser svaret så får du det här i ett inlägg:

"Men idA; det är ju inte du som ska ha den så vad DU tycker om färgkombon är ju ganska ointressant och jag behöver inte ha bättre lycka nästa gång, jag är nämligen väldigt nöjd den HÄR gången :-)

...och nej, jag godkänner inte bara positiva kommentarer, men det kanske ser ut så, eftersom du är ensam om att ha skrivit negativt."

**

Elmers one piece ser ut EXAKT som den såg ut i mitt huvud innan, den blev PRECIS så som JAG ville ha den, hur skulle jag då kunna ha "bättre lycka nästa gång"? Rätt svårt...

**

Vill återigen passa på att tacka alla er andra, som skrivit så snälla saker :-) <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: ak

Min gissning är att du skulle spara mycket energi på att stå emot impulsen att gå i svaromål mot dem som kritiserar dig. Idas kommentar talar ju för sig själv när det gäller avundsjuka och missunsamhet, ditt svar tillför inget positivt.

2011-11-25 @ 07:41:52
Postat av: donna

Onepiece är nåt av det fulaste jag sett. Förstår inte poängen med "plagget"...



MEN jag tror jag är liiite mer positiv till det tack vare din kreation B! Ursöt! <3



Du kan gärna få adoptera mig o sy mina kläder för JAG tycker du är duktig! LOVE YA'!

2011-11-25 @ 08:13:55
Postat av: sofia

Vafan.. Har man inget snällt att säga kan man fan hålla truten.. surt morgonhumör Ida, vilken tur för dig att du slipper ha den på dig då...



Elmer gillar den, DET är huvudsaken...



Jag också förresten :)

2011-11-25 @ 08:20:32
Postat av: Emma

Jag tycker din onepiece är otroligt mkt snyggare än dom som finns att köpa!

Skulle lätt kunna beställa en om du började sy på beställning =)

2011-11-25 @ 09:11:00
Postat av: sofie

herregud vilken kommentar, vad var meningen med den? troligtvis inget annat än att såra, kan inte låta bli att undra vad man har för problem att ta tag i med sig själv och sitt liv när man postar kommentarer hos okända människor bara för att såra, sorgligt är vad det är.



jättefin dress beckah, passar verkligen elmer :)

2011-11-25 @ 09:54:09
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: maria

Eh.. Känner mig lite mållös. HUR kan man ens skriva så?

ALLA har olika smak, fan vad bra eller hur? Tänk om alla skulle tycka samma sak?

hur tråkigt skulle inte livet vara då?

Detta är SNYGGT i min värld, och visst alla kanske inte tycker det, men VARFÖR känner du Ida att du MÅSTE kommentera något du inte tycker om?

Mår du bättre av att kritisera andra? För vad jag vet så är det så att känner man ett tvång att kritisera andra när det är i negativ betoning så mår man inte bra.

Det finns kritik och så finns det kritik, om du känner behovet av att kritisera lär dig att kritisera på ett bra sätt, inte ett nedlåtande.



JAg tycker iaf att det var grymt snyggt, jag är imponerad över hur bra detta blev och tycker som jag skrev på din face att du borde börja jobba emd att designa och sy barnkläder!

2011-11-25 @ 10:05:46
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Heléna

Äsch vad fånigt, visst hade jag inte använt den färgkombon själv MEN det var ju inte jag som sydde den (jag skulle ALDRIG klara av det ens) och jag tycker ändå den är sjukt cool!!!

2011-11-25 @ 10:47:10
URL: http://hemmahoshelena.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj, men du...det här handlar förmodligen om en människa som är van vid att alltid får kritik när hon själv presterat något. Man utgår ju allt som oftast från sig själv när man bedömer och värderar andra människors prestationer. Isf, så är det ju inte så märkligt att hon finner det lustigt att du faktiskt inte fått någon negativ kritik.



Problemet ligger ju som du redan är medveten om, inte i varken färgval eller moderation av kommentarer...utan det ligger ju i hur den här flickan uppenbarligen är van att bli bemött själv :D



Jag tyckte den var tuff....även om jag hade valt andra färger. Men nu är det ju så, att ska jag avgöra om något är "bra gjort" så går jag ju efter det "tekniska". Det här med färger och form...är ju liksom en smaksak.



Attans dig som inte syr i färger som idA gillar ;)

2011-11-25 @ 12:33:44
URL: http://hecate.se
Postat av: MansonDust

Jag har då inte sett nån mer mamma sy liknande. :) Jag kan knappt sy på en knapp som lossnat nånstans, så jag är jätteimponerad. :)

2011-11-25 @ 12:55:01
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: qat

Det enda som spelar nån roll i det här sammanhanget är att du och Elmer är nöjda med den.



Sen att jag tycker den är den finaste one piecen som jag sett (jag gillar inte plagget nåt speciellt - på vuxna personer) kan ju bara ses som en bonus i det här sammanhanget. ;)



kram, gumman!

2011-11-25 @ 13:01:23
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Ewa

Hej. Skriver inte så ofta i din blogg, men nu kan jag inte låta bli. Tycker att Elmers onepiece är urläcker.



Kramar från Ewa

2011-11-25 @ 14:36:15
Postat av: thile

Usch, jeg finner ikke ord jeg :// hun, idA, lever nok ett trist liv....



<3<3<3<3<3

2011-11-25 @ 14:52:59
Postat av: Anonym

Huvudsaken är väl att Elmer gillar den!!!!

2011-11-25 @ 15:02:46
Postat av: Rebecca

Avundssjuka människor finns överallt och de gillar att provocera. Tyvärr! Jag tycker den är jättefin 

2011-11-25 @ 15:07:04
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker verkligen du har gjort ett grymt jobb!! Fattar inte hur man klarar att sy det där, och att det blir bra oxå haha. Önskade jag kunde det där;) Jätte snygg blev den iaf:) Ha det gott...

2011-11-25 @ 16:34:59
URL: http://Ladysandrew.blogspot.com
Postat av: Madde

Men ovanligt att nån alltid ska ha nått att klaga på då!?



Fick själv en kommentar häromdagen från nån jag inte ens känner att jag bör gå till en dr för att få antidepp medicin pga att jag "inte mår bra"! Detta hade denna människa gått på utefter mina blogginlägg!?



Anyhow: Jag tycker den är skitsnygg, önskar att jag hade det tålamodet att sy en till Simon jag med :)

2011-11-25 @ 20:20:10
URL: http://madelin82.blogg.se/
Postat av: Diana

Hmm ja vad ska man säga?? JAG tycker i varje fall att du är super duktig som sytt en jätte fin onepice, önskar att jag kunde sy men tyvärr :(

Ha en skön helg =)

2011-11-25 @ 20:53:56
URL: http://minbebis.com/blogg/dedes/
Postat av: Jannike-Mamma till två PRINSAR

Hahaha jag som tänkte fråga dej vart du köpt den jag bara älskar den ju.... färgerna e ju SNYGGA.. Du e ju duktig på att sy ju =)



//Jannike

2011-11-25 @ 21:42:19
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: EmilyHofman

Fan vilken onödig kommentar. Människor som håller på så som Ida mår inte bra.

2011-11-26 @ 18:51:05
URL: http://emilyhofman.blogg.se/
Postat av: Karin

Ha ha ha den där IdA alltså...hon kan säkert inte sy skrattar elakt



Jag blev riktigt impad när jag såg din dress idag!! Skirsnygg verkligen! Jag är allt lite avis :)

2011-11-26 @ 20:57:05
URL: http://liamojag.blogg.se/
Postat av: Julia

Och jag som inte kan sy alls tycker den är jättefin :)

2011-11-28 @ 13:21:44
URL: http://underbaraungar.se
Postat av: thinki.se

Jag älskar den! Superhäftig!

2011-12-03 @ 14:53:55
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Tina

Hej!



Skulle kolla om man kunde beställa en sån där onepiece av dig? För du hade väl sytt den själv eller?



Mvh Tina

2011-12-10 @ 20:18:19
Postat av: Elisabeth

Vad fina kläder du sytt. Beundrar styrkan att göra det samtidigt som man har barn, de kräver en hel del att göra med.

2012-05-07 @ 00:03:45


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback