...åsså de andra!

...förutom de få gnällrövarna med Nalle-Puh-hjärna så dräller det ju in en massa andra kommentarer. Idag en hel del "lycka till"-önskningar här i bloggen och på Facebook. Det värmer och jag tackar :-) <3

Just nu sitter jag nyduschad och iklädd rena kläder. Har nog aldrig varit så renskrubbad i hela mitt liv (tog ett bad först och blev uppluckrad dessutom, innan jag ställde mig och skrubbade och duschade ;-) men en till omgång imorgon. Mitt STACKARS hår :-( svinto! Men även om jag inte kommer kunna duscha på många dagar kanske, så ska jag försöka tvätta håret och ta i balsam så fort jag klarar det, för den här risbusken är inte skoj. Huden är helt torr också men det ordnar väl till sig naturligt, den hinner bli fettig på de dagar jag inte kan tvätta mer än katt-tvätt på viktiga ställen *LOL*.

Nu ska jag packa väskan, se på TV och sen sova så jag hinner upp och duscha imorgon - HUA för att duscha när man är nyvaken och frusen!

Jag kommer INTE ta med mig datorn till sjukhuset utan ta med Geografiboken istället och mitt engelskaarbete. Nästa vecka ska jag ha två prov i Geografi (missade ett när jag var hos Petra) och lämna in mitt arbete i Engelska C.

Jag kommer dock ha med ajfåååånen till sjukhuset :-)


Snodde lite Tummy Tuck före- och efterbilder på nätet.

Valde bilder på sådana som var så lik som min mage före operationen:












Sen finns det förstås lite mer ...otroliga förändringar, som på denna kvinnan tex:




*WOW* är ordet som spontant dyker upp.


Godnatt och hej, vi hörs efter operationen :-)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till nu och klart allt kommer gå bra! :)

2011-11-01 @ 20:57:04
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: thile

Du er så full av selvironi og humor, gumman <3<3<3.

Dette kommer gå så bra, tommelen opp for fine deg, jeg tenker masse på deg, vettu :)))



Hvilken snygging du kommer bli etter operasjonen! (Ja, du er en snygging nu med, men du vet hva jeg mener,'O)

WOW Puss på deg!

2011-11-01 @ 21:00:19
Postat av: viccan

lycka till! jag tycker du gör helt rätt som gör operationen o de som säger annat har antingen en platt mage, är avundsjuka eller rent korkade ;)

2011-11-01 @ 21:03:19
URL: http://mammaviccan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lycka till!!! Det är väldigt spännande :)

2011-11-01 @ 21:48:48
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag önskar dig lycka till med din operation.

Strunta i de som gnäller, de är sk onödiga människor.

Har en känsla av att du har lite svårt med att be om hjälp, men försök få så mycket hjälp du kan efter operationen. Det är som sagt ingen liten operation du ska göra.

Har gjort den själv så jag vet vad jag pratar om.

2011-11-01 @ 22:19:20
Postat av: Anonym

Hehe, läste inlägget du skrivit innen detta och tänkte:

Jaha, kommer kanske Beckah att tro att jag menade som gnällrövarna nu då?

Det var inte riktigt så jag menade. Snarare att jag menade att OM du är trött och har det besvärligt så hoppas jag att du BER om hjälp, och inte försöker vara tapper i onödan.

Som sagt, jag har själv gjort operationen. Klarade mig nog väldigt lindrigt undan efter operationen. Men har bekanta som verkade ha det väldigt besvärligt.

Än en gång, lycka till och hoppas du slipper problemen du har med delade bukmuskler. och framförallt, att det blir skitsnyggt.

2011-11-01 @ 22:31:28
Postat av: Pauline

vill bara önska dig lycka till. Finns här om du behöver hjälp.

2011-11-02 @ 00:51:57
Postat av: Elenor

Lycka till!!

2011-11-02 @ 10:20:31
Postat av: E.M.H

Lycka till! Härlig positiv inställning! Det kommer man långt med ! :)

2011-11-02 @ 11:21:54
URL: http://underbarahemmet.blogg.se/
Postat av: m i l l a h . s e

Snubblade in här, önskar dig lycka till!

Och hoppas du mår bra efter op :D

2011-11-02 @ 11:27:36
URL: http://millah.se
Postat av: Mia

Lycka till, hoppas det går bra!

2011-11-02 @ 11:49:47
URL: http://miaslife.bloggspace.se
Postat av: Anki

Hoppas att allt går bra, väntar på att få se före och efter bilder



Ha det så bra som det går att ha

2011-11-02 @ 13:49:51
URL: http://nabbann.blogspot.com
Postat av: Fia

Antar att operationen är över nu om det var idag du skulle göra den. Hoppas du mår bra och att det gått bra.



Själv ska jag göra en bröstreducering när jag lyckats gå ner i vikt och sen får vi se om det blir tal om bukplastik. Som det ser ut så är jag redan godkänd för båda av någon anledning om jag går ner i vikt bara.

2011-11-02 @ 13:54:44
URL: http://lusth.org
Postat av: malin

Lycka till!! <3

2011-11-02 @ 15:17:38


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback