Mest om Elmer ...lite annat

Nu var det tyst i bloggen igen :-) bäst att uppdatera lite...

Jag har varit på utvecklingssamtal med Victor och sen uträttat lite ärenden (läs: varit och solat). Nu sitter jag och ringer runt lite viktiga samtal innan jag ska plugga som sjutton innan barnen hämtas. Ikväll blir det spanska.

Ja det var väl min extremt intressanta dag det hahaha

"Ringer runt"? ja, bland annat till Öronmottagningen i Borås (lunch nu) för jag har tittat i Elmers öron och det ser ju inte toppen ut. Redan direkt efter operationen började ena röret smyga ut men jag tänkte att det finns en hake på baksidan så det borde inte göra något. Jo ...nu ligger hela röret i hörselgången, trumhinnan ser trasig ut och endast en liten bit av röret sitter kvar där inne bakom. Naturligtvis väldigt svårt för mig att se utan riktiga grejer att titta med men ja, så ser det ut när jag tittar.

På andra sidan (där han blödde så himla mycket efter operationen) så är det TJOCKT med torkat blod som täcker hela trumhinnan och så har det varit ända sen operationen. Röret ser dock ut att sitta bra så det borde ju bli luftat som det ska ...ja dvs om inte röret är igentäppt av torkat blod det också :-/

Hm... ja vi får väl se vad de säger men jag tycker nog att de borde titta på det iallafall.

Är det inte det ena så är det fanimej det andra med Elmer! Väntar för övrigt fortfarande på biopsisvar men det har ju bara gått 3 veckor så det bör vara ca 2 veckor kvar att vänta. Han ser fin ut i blöjområdet :-)) en del prickar på halsen precis som han hade i höstas och så har han oftast kass mage igen och lite lätt feber då och då (kollar inte så ofta men i lördags hade han 38,2).

Ja det var väl vad jag hade att berätta för stunden. Nu blir det dagens femte kopp kaffe innan jag kan fortsätta ringa igen kl 13.

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback