GeKås mars 2011

Orkar bara visa en del av grejerna för det blev så jobbigt att fota och så är det jobbigt att fixa bilder och ännu jobbigare att ladda upp :-D hahaha



Diverse småkrafs. Exempelpris: Solbrillor 50 spänn. Smågrejerna kostade typ 5-15 kr/st, Nivea Ideal Finish 80 kr.


Kofta 150 kr


Jeansleggins strl S 130 kr. Idiotisk modell! Jag brukar ha problemet att jag får ta byxor som passar mina breda höfter och då blir de för sladdriga i benen, men näää inte på dessa. De sitter jättebra upptill och så är vaderna så extreeeemt smala att de knappt går på? öööh? Hur ska man se ut för att de ska sitta bra egentligen?


Figursydd skjorta strl 34 140 kr. Syns inte men den är randig och lite flammig i färgen.


Tröja typ 70-80 kr strl S tror jag finns nästan inte XS på något. Skitsmart design ...not! Den sitter tight på höfterna och blir pösig över magen och viker sig. Ansiktet ser helt stört ut hahaha :-D

'
Väska 150 kr


Figursydd tunn regnkappa strl S 230 kr.


Korta leggings, från barnavdelningen 35 kr :-) likadana på damavdelningen kostar 60 kr hehe. Tyvärr tog jag strl 170, skulle tagit storleken mindre (orkade inte ta av och jag hade dem på när jag skulle fota). Man ser här även ett par av de nya skorna :-)


Från skokanonen. Mellan 200-300 kr/paret.


Victors från Skokanonen 200 kr


+ en hel del till som jag verkligen inte orkar visa. Underkläder, haremsbyxa i piratlängd från barnavdelningen, någon till kort leggings, enkel klänning, nån tröja osv. Kanske några till grejer.


Nope. Blev ingen regnoverall för Elmer vägrade båda. Puttade undan och skakade på huvudet och ja, han behöver ju egentligen ingen så jag hoppade det.

Kommentarer
Postat av: thile

Så fint du viser opp en del, mye jättefint, Beckah :)

Du fikk absolutt mye for pengene!



Klem og ha en fin dag♥

2011-03-15 @ 14:38:53
Postat av: Annette

Latmask! ;) Tack för att jag fick se!

2011-03-15 @ 15:31:32


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback