Det förlorade barnet <3

Naturligtvis var det ingen som missade den enorma smärtan i bilden i senaste inlägget. Så fruktansvärd, så djup, så äkta, så oerhörd. Jag vill dock lägga till något. Något viktigt jag missade i förra inlägget. Jag vill visa er Haleycurls. Jag vill visa er den sanna Haley, sådan som hon var och borde fått fortsätta vara. Jag vill visa vem dessa föräldrar förlorat. En sprudlande ljuvlig prinsessa. Det finns inga ord. Lilla Haley, du har berört en hel värld <3








"Så liten plats en människa tar på jorden.
Mindre än ett träd i skogen.
Så stort tomrum hon lämnar efter sig.
En hel värld kan inte fylla det"




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemskt. Hur går det för "våran" Haily som kämpar nära dig?

2011-02-22 @ 13:18:21


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback