Så började det...

Ett av de första eLvi Love plaggen ;-) hahaha :-D

Det här setet sydde jag när jag var 15 år och var gravid. På bilden ser vi Victor i en mamma-sydd sparkdräkt (med ett tassavtryck som applikation) och en mössa som är helt fantastiskt rolig :-D  (förlåt Victor).

Jag sydde ett helt gäng grejer i väntan på Victor. Några muddbyxor, den här sparkdräkten, sängkläder (påslakanet till det setet ligger just NU och värmer Elmer borta i sängen), en docka och de två små velour-djuren som syns i kanten av det här fotot (en blå och en gul). JAAA jag gillar att sy :-)



Tidig höst 1998

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fast mössan var ju urgullig!

2011-12-16 @ 22:37:27
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Försvann mitt namn i den andra kommentarren nu?

2011-12-16 @ 22:37:50
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: sofie

gud så sött

2011-12-16 @ 22:41:17
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna, Villa Svea

Men åååååå vilken sötnöt!!

Gillar mössan, hihihi så gullig.



Jag måste ge dig kred också du härliga ärliga människa, all heder åt dig!



All my love/ Johanna, Villa Svea

2011-12-17 @ 20:15:33
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com
Postat av: thile

Gillar!!! Du må da kunne ha dette som yrke, ååh, hva du er duktig <3



2011-12-18 @ 10:22:50


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback