Mer på G...

Uppe hela natten och passade sjuka barn :-/ Elmer vaknade stup i kvarten och gnällde och skulle ha vatten, men blev lite lugnare av Alvedon iallafall.

Jag var uppe till 5 (och klev sedan upp kl 7) så det blir nog att sova lite på dagen idag. Pojkarna är hemma hos sin pappa idag, så han vabbar.

Vad gör man då om man är vaken hela natten? Jooo man syr! :-D blev några byxor till! Finns en del kvar också från häromdagen, så jag ska göra ett nytt inlägg här idag med det som finns. Blev ett par STORA byxor i natt ;-) typ 116/122 eller något sådant.

Men först lite mer kaffe och en dusch och sova tror jag ;-)


Hoppas alla får en bra dag :-)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Du är duktig som syr egna kläder till barnen. Har sett tidigare kläder och du är verkligen duktig. Du borde starta en webbshop eller liknande.



Passa på att sova senare, jobbigt när ungarna strular om nätterna. Även om de är sjuka, så är det ju jobbigt att inte få sova (säger en mamma som inte har sovit på 6 år) ;-)



Jag vill bara tacka dig för att du och din blogg finns. Det var tack vare dig som jag äntligen tog tag i det här med min mage (delade magmuskler och överskottshud). Södertälje sa nej utan att ens kalla mig till en undersökning - men Solna universitetssjukhus har kallat mig till en undersökning (efter att min läkare på Vårdcentralen tog foton och mått).



Tack!

2011-12-15 @ 10:47:57
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: Anonym

Väntar på klänningar...

2011-12-15 @ 11:12:29
Postat av: Emma

Pluggar du fortfarande? Har du sökt till sjuksköterskutbildningen till våren?

2011-12-15 @ 13:56:36
Postat av: Hannah

ååhh om det är den st blev jag nog lite sugen på dom brallorna :D tycker du sytt jättefina byxor men för små för mina grabbar :D



Få se hur dom ser ut sen när du lägger upp dom så kanske jag paxar dom.



2011-12-15 @ 18:20:52
URL: http://www.littelfrogs.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh, roligt att höra Emma-Lou! Håller tummarna för dig!! <3



Emma; pluggar men det är svårt. Bipolär Borderliner med ADD och diversepersonlighetsstörningar ;-) det gör att det är en aning tufft att plugga stundtals :-) Nästa höst blir det sjuksköterskeprogrammet dick och det blir lättare när plugget är intressanta saker - det underlättar ju koncentrationen.



Hannah; kul :-) kommer upp här ikväll :-)

2011-12-15 @ 18:37:15
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,Hello kitty,Playboy,MAC smink och mycke mera.



Och nu även Top model sminket Covergirl..



Allt i lager och skickas ut inom 24timmar.

Kram Gniztra

2011-12-15 @ 19:35:25
URL: http://www.gniztra.com/
Postat av: Emma

Ja det förstår jag! Har själv haft problem med koncentrationen med studierna, känner igen visst beteende på dig som jag själv har så jag har säkert liknande diagnoser fast jag aldrig har fått någon utredning sen ligger jag säkert bara i gränsen ;) Men många ggr i mitt liv när det varit jävligt jobbigt så då har jag blivit fröken " kaos"! Absolut har du rätt i att det blir lättare på högskolan så är det för mig, på komvux tragglade jag mig fram genom alla 100 ämnen typ o det var besvär, besvär o besvär!! Men efter lång kamp blev jag klar!! Nu läser jag fjärde terminen och det är så kul, det svåra som har varit är ju den väldigt svåra engelskan som funnits i vissa böcker men du verkar ju väldigt duktig på engelska så det fixar ju du. Det svåra är att ta sig igenom komvux studierna då många ämnen är tråkiga där. Sjuksköterska programmet är nog ganska tufft med kan jag tänka mig MEN intressant. Själv läser till beteendevetare med socialpsykologi som huvudämne, mkt flum flum o det gillar jag ;) Önskar dig stort lycka till!!!

2011-12-16 @ 08:23:21


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback