En eLvi Love sötnos fyller år

Här sitter jag med två "sjuka" barn ;-) haha, ja ni vet då när de har lite feber tex men yr omkring, är piggare än någonsin och uppträder som om de aldrig varit friskare?

Jepp, två sådana har jag här ;-) Men Alvin spydde EN gång natten till igår och samma sak nu natten till idag EN gång. Skitmärklig magsjuka.

Nåja, helgen började lite tidigt bara. Jobbigt att jag MÅSTE iväg och handla idag :-/


FÖRRESTEN!

Annikas (nilssonpettersson.blogg.se) pojk har fått ett par eLvi Love-byxor, som han är tokfin i, sötnosen :-)

Gå in HÄR och titta hur fin han blev. Passa på att säga grattis, Rasmus fyller nämligen 2 år idag :-)



Elmer i samma byxa som Rasmus:





Kommentarer
Postat av: Melanie - mamma till Dennis, Jonna och Viktor

Jag bara älskar dina kläder, blev kär första gången jag såg dem, men jag tycker att det är väldigt synd att du syr så lite i strl 92. Jag vill ju också köpa ett par byxor till min lilla korv!



Är det här en företagsidé? Tänkte du börja sy kläder på heltid?

2011-12-16 @ 08:00:10
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh så kul att du gillar eLvi Love :-)



Blir säkert mer i 92 :-)



Nä, bara hobby :-)

2011-12-16 @ 08:06:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Beckah, jag tycker absolut du ska börja sy kläder på "heltid", eller åtminstone mer än som hobby! Barnen ÄLSKAR dom ju! Rasmus är helt tokig i sina brallor kan jag lova.

Dom kom igår men var ändå tänkt som en present, även om han fick dom tidigare. O han vägrade nästan ta av sig dom när han skulle sova. Haha =)

Det lär komma mer beställningar härifrån. Garanterat! Conny gillar också kläderna, och säger att han vill ha mer av dom :D

2011-12-16 @ 13:14:47
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh underbart! Så glad jag blir <3 :-) Tack!

2011-12-16 @ 13:18:37
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Vad fina kläder du syr. Oki: det är jag som ville ha byxor+ mössa men kunde inte få betalningen att fungera. ---- Det är samma problem med t.ex Länsförsäkringar men din bank är ju en stor bank....var för upptagen att ringa kundtjänst och få hjälp.

Synd, för jag gillar verkligen dina kläder!

2011-12-16 @ 19:02:37
Postat av: Andrea

Isabel blev jätteglad för sina. ska fota henne i de och skicka bild till dig sen :-). Kanske det hinns med i helgen :-)

2011-12-16 @ 21:29:04
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Roligt att höra Andrea :-)

2011-12-16 @ 22:07:45
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback