Elmers provsvar

Då var det helg igen, veckorna går ju sjukt fort, snart är det julafton. Jag har inte Alvin och Elmer den här julen, Victor vet jag inte. Själv ska jag antingen vara hemma ensam, ja eller med Victor då :-)

Igår ringde läkaren från Barncancercentrum äntligen. Blodproverna hade, i vanlig ordning, en del avvikelser, men inget alarmerande. MR-bilderna såg bra ut :-D Fast det hade jag räknat med, så det var bara en bekräftelse.

Vi bestämde att Elmer får ta nya blodprover efter 3 månader och sen komma tillbaka till Barncancercentrum om 6 månader, om det inte är några konstigheter innan dess. Vid tremånaderskontrollen med blodprover ( i Borås) ska vi antaligen ta nya osmolalitetsprover - OM han inte som genom ett mirakel drar ner på det stora vätskeintaget och kissandet. I Borås jobbar de också på att få dit en ny barnonkolog och då får Elmer träffa hen.

JÄTTESKÖNT att det är lugnt en stund! Slappna av! Fast av erfarenhet vet jag ju att det oftast inte blir långvarit då Elmer brukar lyckas skrämmas med nya grejer hela tiden. Vi får väl se.

Nej, nu är det strax dags för frukost åt vilda barn här :-)

Ha en bra dag alla <3






Kommentarer
Postat av: maria

skönt att det visade bra resultat <3 hoppas att dom stannar så, du behöver få andas lite <3

2011-12-03 @ 08:23:55
URL: http://crazyminds.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback